RU  UA  EN

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05
Суспільство

Новини

24 листопада

23 листопада

Всі новини

Перехід на зимову гуму: найпоширеніші помилки водіїв

В кінці листопада автомобілісти поспішають "перевзути" свої автомобілі в зимову гуму. При цьому водії інколи допускають помилки, які можуть призвести до проблем на дорозі.

Про це повідомляє видання AutoOboz, яке назвало помилки, що найчастіше допускають автовласники.

"Перевзування" у ношені або пошкоджені шини

Якщо шини не нові і мають певний ступінь поношеності, знос повинен бути рівномірним. Знос бічних частин вказує на рух з недостатньо накачаної шиною, центральної частини – на перекачування. Дуже важливо перевірити глибину протектора самої шини – він повинен становити не менше 4 мм. Якщо дане значення менше, використання таких шин категорично заборонено.

Встановлення пошкодженого диска

Це може привести до того, що в шині буде постійно падати тиск. Водієві доведеться постійно накачувати колесо і рано чи пізно все одно доведеться звернутися до автосервісу за ремонтом або ж придбати новий диск.

Неправильна обробка коліс під час шиномонтажу

Під час встановлення шин на обод необхідно наносити спеціальну (шиномонтажну) пасту, щоб край шини отримав ефект ковзання. В жодному разі не можна для цього використовувати моторне масло або мастило на основі літолу, оскільки ці матеріали роз'їдають шину. В крайньому випадку дозволено використовувати мильний розчин.

Ігнорування малюнка спрямованості

Щоб домогтися оптимального зчеплення з дорогою взимку, виробники шин маркують їх спеціальним малюнком, який вказує напрямок її обертання (зазвичай це великі стрілки на боковині). І якщо встановити шину неправильно, буде страждати стійкість і керованість автомобіля, а також збільшується ризик ковзання на дорозі.

Їзда з недостатнім тиском

Відразу ж після встановлення шин автовласники мають виставити необхідний тиск, оскільки для машини він так само важливо, як кров для людини. Якщо водій не знає, які значення по тиску використовує його машина, варто знайти наклейку з такою інформацією – зазвичай вона розташовується на передній або середній стійці в отворі водійських дверей.

Їзда з поганим балансом

Хорошого балансу шини і обода можна домогтися тільки в спеціалізованому шинному центрі, де використовується спеціальний стенд. Збалансовані колеса не тільки забезпечують плавний рух автомобіля і рівномірний знос, але й підвищують безпеку руху. Під час руху шари шини стираються і змінюється внутрішній розподіл ваги. При цьому чим вища швидкість, тим більше дисбаланс.

Неправильне затягування болтів і гайок

Затягувати болти і гайки колісних дисків потрібно за допомогою спеціального ключа – наприклад, динамометричного. В іншому випадку є ризик пошкодження різьблення або граней. Крім того, не слід змащувати болти і гайки, щоб полегшити їх подальше зняття. Такі дії можуть привести до їхнього ослаблення та навіть до відкручування колеса під час руху.

Як повідомляв "Апостроф", раніше експерти з Німецької екологічної організації Environmental Action Germany (Deutsche Umwelthilfe, DUH) назвали п'ять позашляховиків, які незручні при експлуатації в місті і витрачають занадто багато бензину.