В Україні за перший квартал 2021 року розмитнили 87,7 тисяч іномарок з пробігом, при цьому намітився новий тренд - все більш популярними стають корейські б/в авто.
Про це повідомляється в сюжеті "ТСН".
Щотижня в Україну морем завозять близько 300 корейських машин з пробігом. Замовляючи машину з Кореї, попередньо за 100 доларів можна замовити її перевірку на місці. Незалежний експерт в Кореї перевірить фарбування, роботу двигуна і роботу коробки, однак якихось глобальних перевірок він зробити не зможе.
За додаткові кілька сотень можна отримати так звану "кар хісторі". З неї можна дізнатися, скільки було власників, чи було авто втоплено, чи було в угоні, використовувався автомобіль в таксі або був в приватному володінні.
Як розповів Володимир Осін, який одним з перших почав ввозити корейські вживані авто в Україну, він окупає їх на корейських аукціонах.
"Ті компанії, які раніше займалися Америкою, дивляться тепер на Корею. З цієї країни, на відміну від США, возять машини не биті. Найбільший плюс - машина ціла із заводськими подушками, із заводською геометрією кузова і силова структура не порушена. Ви не витрачаєте час на відновлення, машини, ви сіли завели машину і поїхали", - зазначив він.
Однак з ним згодні не всі - на думку одного з власників СТО, машина з Кореї - це лотерея.
"Приїхала до нас машина з Кореї за діагностикою. Кузов потрапляв в ДТП, було замінено крило, підкрилок пошкоджений, людина про це не знала. Їй сказали, що це повністю цілий автомобіль, і що він не був в ДТП", - розповів він.
Також крім вартості самого авто, на покупця авто з Кореї чекає чимало додаткових витрат. Оформлення покупки в Південній Кореї коштує 100 доларів. Доставка в порт і вантаження - ще 200. За транспортування в український порт - мінімум 1000 доларів. Розвантаження і послуги брокера - ще 700 доларів. Розмитнення - близько 2 тисяч доларів. Також необхідно сплатити сертифікацію, постановку на облік і послуги посередників.
Як повідомляв "Апостроф", в Україні в останні час зріс попит на автомобілі з США - їх купують на американських аукціонах, ремонтують, а потім продають в нашій країні.