RU  UA  EN

Пʼятниця, 17 травня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.50
НБУ:USD  39.35
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

17 травня

16 травня

Всі новини

Як висока температура впливає на авто: названо головні "літні" проблеми

Хоча початок червня видався в Україні досить прохолодним, синоптики прогнозують влітку спеку до +40 градусів, що може негативно позначитися на роботі автомобілів.

Про головні проблеми з авто в спеку розповів Motor Media Review.

Брудні радіатори

У спеку може перегрітися трансмісійне масло, охолодження якого має відбуватися в спеціальному трансмісивному радіаторі. Він розташований поруч з головним радіатором системи охолодження. При засміченні охолоджувача коробка починає працювати з напругою і її ресурс стрімко знижується. Через перегрів виходять з ладу фрікціони і гідротрансформатор. Готуючи авто до літнього сезону, необхідно перевірити стан радіаторів і при необхідності почистити їх.

Підтікання бензину

У спеку не можна заправляти машину до повного бака, адже коли вона стоїть під сонячними променями, кузов може нагріватися до 50-60 градусів. В результаті бензин починає активно випаровуватися, створюючи внутрішній тиск парів в баку. Якщо ж бензин залитий під кришку, то частина палива може видавлюватися через клапан або не до кінця закриту кришку бензобака. Разом з тим, особливої небезпеки це не несе - якщо не палити поруч з авто і не кидати під нього тліючі недопалки.

Антифриз, термостат і вентилятор

Єдина рідина, яка має кипіти при стандартній роботі - це холодоагент в системі кондиціонування. Іншим рідинам закипання протипоказано. Антифриз часто закипає через старість або через пошкодження клапана на пробці розширювального бачка. Також рідина може закипіти з причини неповного відкриття термостата або зависання його клапана. Негативно позначається на працездатності охолоджуючої рідини "вмираюча" помпа, несправність електровентилятору системи охолодження або електроланок його включення.

Закипання гальм

Гальмівна рідина здатна вбирати і розчиняти в собі вологу. Після трьох років використання, накопичується критичний обсяг конденсату і гальмівна рідина втрачає свої властивості. При екстреному гальмуванні температура дисків і колодок може досягати близько 200 градусів. Супорти перегріваються, і в рідині виникають бульбашки газу, які різко знижують тиск гідравлічної системи, що призводить до зменшення в інтенсивності гальмування.

Екрани й чохол

Сонячні промені шкодять і кузову авто - стара фарба часто вигорає. Пластикові панелі в салоні можуть деформуватися при нагріванні понад 65 градусів. При цьому вони виділяють шкідливі для здоров'я речовини. Рішенням стане покупка протисонячних екранів, які на стоянці можна встановити під скло.

Раніше "Апостроф" публікував поради, як правильно захищати транспортні засоби від палючого сонця.