RU  UA  EN

Понеділок, 23 грудня
  • НБУ:USD 41.55
  • НБУ:EUR 43.25
НБУ:USD  41.55
Суспільство

Новини

22 грудня

21 грудня

Всі новини

Що таке е-кабінет абітурієнта і як його завести

З 1 липня розпочнеться реєстрація електронних кабінетів вступників, де можна буде завантажити всі документи для початку вступної кампанії.

Про це пише "Освіта".

Що таке електронний кабінет абітурієнта?

Електронний кабінет — це персональна онлайн-сторінка абітурієнта, який претендує на вступ на бакалаврат чи на магістратуру. Через цей кабінет вступник подає заяви до ВНЗ в електронній формі.

Для реєстрації електронного кабінету потрібно внести дані:

  • одного з сертифікатів ЗНО – номер, пін-код та рік отримання (2018–2021); дані інших сертифікатів варто додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
  • свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер та середній бал додатка.

Які дані та документи потрібно завантажити?

Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:

контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів;

кольорову фотокартку вступника (3х4 см);

фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту.

Вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну форму навчання в будь-який заклад вищої освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей, на які їх подають, та до 30 заяв на контракт.

Раніше ми повідомляли, коли оприлюднять списки бюджетників.