З 1 липня розпочнеться реєстрація електронних кабінетів вступників, де можна буде завантажити всі документи для початку вступної кампанії.
Про це пише "Освіта".
Що таке електронний кабінет абітурієнта?
Електронний кабінет — це персональна онлайн-сторінка абітурієнта, який претендує на вступ на бакалаврат чи на магістратуру. Через цей кабінет вступник подає заяви до ВНЗ в електронній формі.
Для реєстрації електронного кабінету потрібно внести дані:
- одного з сертифікатів ЗНО – номер, пін-код та рік отримання (2018–2021); дані інших сертифікатів варто додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
- свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер та середній бал додатка.
Які дані та документи потрібно завантажити?
Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:
контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів;
кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту.
Вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну форму навчання в будь-який заклад вищої освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей, на які їх подають, та до 30 заяв на контракт.
Раніше ми повідомляли, коли оприлюднять списки бюджетників.