Для отримання пенсій українські держслужбовці мають подати деякі дані про себе в Реєстр застрахованих осіб.
Про це повідомили в Cxid.info.
Держслужбовці (страхувальники) або представники страхувальників, у яких є відповідні повноваження, подають в реєстр дані:
- дані про складання присяги;
- присвоєння рангу;
- зміні та позбавлення рангу державного службовця.
Це можна зробити в електронній формі за допомогою електронного кабінету страхувальника на вебпорталі ПФУ - там створюється запис, у який треба ввести дані, і після цього закріпити їх цифровим підписом.
Крім того, держслужбовець може вимагати внести в трудову книгу записи про складання присяги, присвоєння, зміну та позбавлення рангу.
Раніше "Апостроф" повідомляв, які документи потрібні для оформлення пенсії з інвалідності.