RU  UA  EN

Субота, 4 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

4 травня

Всі новини

Як, перебуваючи за кордоном, відновити чи отримати картку платника податків

Громадяни України можуть отримати картку платника податків, перебуваючи за кордоном. Для цього потрібно зібрати необхідні документи й відправити їх поштою на адресу Державної податкової служби.

Про це розповіли в "Юридичному пораднику для ВПО".

Людина, крім відправки документів поштою особисто, має право оформити на свого представника довіреність, видану за законом (нотаріальна довіреність, довіреність видана дипломатичною установою України за кордоном, довіреність видана іноземним уповноваженим органом і легалізована у встановленому законом порядку), щоб той подав документи за неї.

Читайте також: Має знати кожен військовозобов'язаний: які документи треба взяти у військкомат

Якщо в інтересах людини звертається представник, то він має подати документ, що посвідчує його представника, оригінал довіреності та її копії, а також деякі нижчезазначені документи.

Для відновлення втраченої або знищеної картки платника податків потрібні заповнена заява за формою №5ДР та копія паспорта з чітким зображення документа. Якщо ж ви отримуєте реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) вперше, то знадобляться заповнена облікова картка фізичної особи - платника податків за формою №1ДР і копія паспорта.

Коли ж громадянин отримує ІПН вперше до 14 років, то необхідно мати:

  • заповнена облікова картка фізичної особи - платника податків за формою №1ДР,
  • копія свідоцтва про народження дитини,
  • копія паспорта заявника з чітким зображення документа.

"Підпис фізичної особи на формі повинен бути засвідчений дипломатичною установою або компетентним органом іноземної держави. Якщо якийсь із документів, що подаються, виданий іноземною мовою, до нього необхідно додати завірений в установленому законодавством порядку переклад на українську мову та його копію", - додали фахівці.

Таким чином, отримати картку платника податків можна:

  • через закордонну дипломатичну установу України за Вашим місцезнаходженням за кордоном;
  • за письмовим клопотанням - на вказану Вами адресу за кордоном;
  • отримання документа представником, який повинен предʼявити у податковій.

В останньому випадку представник повинен мати при собі документ, що посвідчує його особу; документ, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопію (з чітким зображенням), а також довіреність, засвідчену у встановленому законом порядку (після пред’явлення повертається), та її копії.

Нагадаємо, РНОКПП - це десятизначний номер з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, необхідний кожному платнику податків для обліку в податкових органах.

Раніше "Апостроф" повідомляв, як підготувати автомобіль і документи на нього для виїзду за кордон.