У Мінреінтеграції вирішили удосконалити систему обробки потоку вхідних електронних звернень. Відсьогодні функціонують дві окремі електронні скриньки: для громадян та для юридичних осіб.
Про це повідомила прес-служба відомства.
Читайте також: Час є до 30 серпня: хто з українок може подати заявку на отримання допомоги в 90 тисяч гривень
"Відсьогодні у Міністерстві функціонують дві окремі електронні скриньки: для громадян та для юридичних осіб. Таке нововведення має на меті покращити якість та швидкість опрацювання звернень", - зазначили у повідомленні.
Фізосіб просять надсилати запити та звернення за адресою: [email protected].
Для юридичних осіб функціонує скринька: [email protected].
В Мінреінтеграції також нагадали, що працює цілодобова гаряча лінія: 1548.
Нагадаємо, через Центр надання адміністративних послуг чи нотаріуса можна отримати компенсацію за зруйноване чи пошкоджене житло.
Вас також може зацікавити:
Оформлення субсидії "в один клік": Кабмін затвердив спрощений механізм
Виплати за пошкоджене житло: інструкція, як подати заявку через "Дію"
Українці можуть реєструвати майно через "Дію": кого торкнеться