Експерти оцінили втрати пілотів російського військового авіаційного парку з початку повномасштабного вторгнення в Україну.
Про це в ефірі Апостроф TV розповів авіаційний експерт, аналітик Костянтин Криволап.
Читайте також: ЗСУ збили російський Ка-52: на борту був офіцер із "великими погонами", фото
За його словами, росіяни втратили близько 170-180 пілотів літаків та гелікоптерів.
"Самі машини було знищено більше - понад три сотні. Такі втрати в особовому складі пілотів перевищують обсяги річного випуску пілотів у льотних училищах по всій території РФ протягом року", - пояснив він.
Експерт зауважує, що таку кількість втрат поновити швидко не вдасться, на відміну від "шахедів", які можна збирати у чотири зміни, залучаючи навіть школярів-підлітків. Пілотів швидко навчити буде складно.
Він зауважив, що в Росії нерідко падають літальні апарати, зокрема, днями розбився вертоліт МІ-8 на Алтаї. На це є кілька пояснень - нестача професійних пілотів, дефіцит комплектуючих для ремонту через санкції.
"Навіть якщо взяти гелікоптери К-52, які росіяни намагаються використати проти нашої бронетехніки, там же на них стоїть український двигун із МоторСічі. Вони вже 2-3 роки не одержують ці двигуни. У тому МІ-8 летіла група деяких езотериків і психотерапевтів щодо деякого сеансу в алтайських горах, але вони не долетіли. У російській провінції ще з часів СРСР із льотним складом цивільної авіації був повний бардак. Якби ви там побували, то побачили б, що за штурвали сідають, будь-хто, навіть п'яниці. Там же основна "валюта" - спирт та горілка", - зазначив він.
Раніше ми писали, що українські захисники 25 липня знищили черговий російський ударний гелікоптер Ка-52, поповнивши статистику втрат РФ у війні.
- Вас може зацікавити:
Що потрібно ЗСУ, щоб прорвати оборону ворога на півдні: в Україні дали чітку відповідь
Du hast чи не Du hast: що дали Україні союзники на Рамштайні-14