Компанія Yasno з 29 січня почала відключати електроенергію боржникам. Першими планують "відрізати" злісних неплатників і обіцяють попереджати про це мінімум за 10 робочих днів.
Про це повідомляє "Мінфін".
Читайте також: Деякі українці платять за світло більше, ніж повинні: як уникнути
Зазначається, що попередження надаватиметься споживачеві окремим письмовим повідомленням. У самому повідомленні пояснюватиметься, чому споживачеві вирішили "відрізати" світло. Зокрема, воно міститиме:
- основа для відключення;
- сума заборгованості за відповідним договором;
- період, протягом якого виникла ця заборгованість.
"Відключення може бути проведене лише після попередження споживача не пізніше 10 робочих днів до дня відключення. Попередження надається споживачеві окремим письмовим повідомленням", - йдеться у повідомленні.
Таким чином, після отримання офіційного повідомлення про відключення боржник має 10 днів на сплату боргу. Якщо погасити заборгованість, відключати електроенергію не буде. Погасити заборгованість можна, навіть якщо споживач перебуває не в Україні, зробити це можна через сайт або додаток постачальника.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що гендиректор Yasno Сергій Коваленко закрив свій профіль у соцмережі Twitter після "хейту" від мешканців Києва.
- Вас також може зацікавити:
"Обмежити харчування кота": Укренерго звернулось до українців з цінними порадами
В Україні попередили про можливі відключення електроенергії: хто залишиться без світла
Росія може скористатись похолоданням: чи загрожує колапс енергосистемі України