RU  UA  EN

Пʼятниця, 15 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.40
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

14 листопада

Всі новини

"Жінка тут - трофей": журналістка розкритикувала рекламу Третьої штурмової

Нова реклама, яку поширила "Третя штурмова бригада" в рамках популяризації рекрутингу, натрапила на критику.

Про це йдеться на сторінці журналістки Ярослави Кравченко у соцмережі Facebook.

Як зазначається, предметом обговорення стали білборди з підписом "Я люблю Третю штурмову", де жінки - цивільні, а чоловіки - військові.

За словами Кравченко, на зображеннях зроблено акцент саме на "лоліточність і доступність образу жінки". Вона припустила, що це може бути креативний хід - зробити паралель з одразу кількома фільмами-бойовиками.

"Є версія, що задум був створити омаж на різні фільми, в тому числі на "Леона". Не кожен - зчитується, тож чи працює ефективно ця ідея? Ну…ні", - вважає Ярослава.

Також зауважила, що реклама розрахована не на жінок та посилення їх мобілізації.

"Жінка тут якщо і не обʼєкт, то не в формі (візуал на колінах), тобто одразу не на рівних. Жінка тут скоріше - трофей. Ну і перевірочне: уявляємо, що на мотоциклі замість дівчини сидить чоловік в цій же позі, або що замість дівчини на колінах у дівчини/або чоловіка в формі лежить чоловік в майці, по цивілці. Враження. Чи працює третя штурмова комунікаційно для рекрутингу краще, ніж це робить офіційна комунікація по мобілізації - факт! Чи завжди ця комунікація коректна? Хочу почути і ваші думки?", - звернулась журналістка до підписників.

Раніше ми писали, що Кабмін дозволив військовим частинам напряму, без участі ТЦК, проводити мобілізацію резервістів та військовозобов'язаних, які добровільно бажають служити.