У мережі розповіли подробиці інциденту з літаком в Харкові, який не міг сісти на посадку через густий туман.
Про це повідомляють в групі "Наш Харків" в Facebook.
Після того, як перший пілот рейсу №1635 Гданськ-Харків Денис Бакуменко авіакомпанії Wizz Air повідомив пасажирам, що літак не може приземлиться через негоду, через 20 хвилин він отримав дозвіл на посадку в Харкові.
"Борт почав знижуватися досить швидко. Однак уже на невеликій висоті пілот кардинально змінив напрямок руху і почав швидко набирати висоту. Злетівши над туманом Бакуменко сказав, що в зоні аеропорту все ще дуже низька видимість, тому літак спробують посадити пізніше. Якщо посадити борт не вийде, то літак відправиться в додатковий аеропорт", - йдеться в повідомленні.
Там також додали, що ще через 15 хвилин, облетівши Харків, рейс №1635 почав знижуватися вдруге. У густому тумані пілот зумів вдало посадити літак. Видимість на злітній смузі становила кілька десятків метрів.
"В остаточному підсумку літак, який повинен був прибути до Харкова о 21:20 (хоча фактично долетів до аеропорту раніше), приземлився о 22:02", - написали в групі "Наш Харків".
Як повідомляв "Апостроф", через снігопад в аеропорту "Бориспіль" не міг приземлитися аеробус А330 Turkish Airlines.