Седани традиційно є одними з найбільш популярних автомобілів на українському ринку. Їх досі цінують за те, що багажник повністю відділений від салону. При цьому форма кузова сприяє тому, щоб заднє скло повільніше забруднюється. Також в цьому класі автомобілів є безліч відносно недорогих примірників, але у всіх досить надійна підвіска.
Портал "АВТОВЗГЛЯД" зібрав топ-5 найбільш надійних, але при цьому недорогих, седанів на українському авторинку.
CHEVROLET LANOS
Багато українських автолюбителів, у яких немає коштів на який-небудь преміальний автомобіль, часто звертають увагу саме на Chevrolet Lanos. З 2005 року ці машини випускали на Запорізькому автомобільному заводі. Їх оснащували 1,5-літровим двигуном потужністю 86 кінських сил і 5-ступінчатою механічною коробкою передач.
У 2011 році з'явилися версії з 1,4-літровим двигуном і автоматичною коробкою передач. Ці автомобілі отримали назву ЗАЗ Chance, хоча при цьому, по суті, були тими ж "Ланосами".
Якщо у б/у примірника пробіг за 100 000 км, буде потрібно замінити лише ступичні підшипники і кульові опори. В цілому ж ходова надійна, і проблем не викликає.
RENAULT LOGAN
Це французький седан першого покоління. Незважаючи на це він як і раніше користується величезною популярністю і попитом серед українських автолюбителів.
У нього є слабкі місця, внаслідок яких потрібно міняти деякі незначні деталі приблизно кожні 50 тисяч км пробігу. Але в цілому цей автомобіль досить надійний. Він недорогий в експлуатації і безумовно більш ніж відповідає своєму ціннику.
OPEL ASTRA
Цей седан теж можна назвати цілком надійним, з точки зору ходової частини. При цьому варто зазначити, що це твердження поширюється на все сімейство. Швидше за все увага в "ходовці" знадобиться хіба що сайлентблокам передніх і задніх важелів. Вони часто обертаються, а тому їх потрібно вчасно міняти, інакше автомобіль почне "жерти гуму".
SKODA OCTAVIA
Друге покоління цих автомобілів досі цінується серед українських споживачів. Правильніше відносити цей автомобіль до ліфтбеків, але "Октавію" часто порівнюють з седанами. Саме тому вона потрапила в цей список.
Вона оснащена витривалим 1,6-літровим двигуном з віддачею 102 л. с. Підвіска може зажадати уваги хіба що після 100 тисяч км пробігу. При цьому в ній досить багато алюмінієвих деталей, які в оригіналі коштують недешево. Втім, часто споживачі віддають перевагу аналогам.
TOYOTA CAMRY
Надійність і якість цього автомобіля не викликає сумнівів, напевно, ні в кого з українських автолюбителів. Він вимагає мінімум вкладень під час експлуатації. Головне - належним чином доглядати за нею і не вдавати з себе гонщика. Уваги тут можуть зажадати сайлентблоки, так "кісточки", які потрібно міняти через 60 000 км.
Одним з головних переваг "Камрі" є її висока залишкова вартість.
Раніше ми також повідомляли про те, що названий топ-20 найпопулярніших в Україні авто з ГБО і пробігом.