Популярні в Україні автомобілі на дизельному паливі, небезпечні не лише для навколишнього середовища, але і для самого власника транспортного засобу - концентрація оксиду азоту в салоні машини в рази перевищує зовнішні вихлопи від авто.
Такого висновку дійшли дослідники з Інституту фізики навколишнього середовища Гейдельберзького університету, повідомляє AutoBild.
Так, внаслідок випробувань, проведених в районі Дюссельдорфа, показники вихлопів у всіх восьми випадках в салоні автівки виявилися вищими ніж на вулиці.
Читайте також: Українцям "перестав подобатися" один з видів "євроблях": у чому причина
У той час, коли у вихлопах кількість окису азоту (NO2) становила від 24 до 92 мкг на кубічний метр повітря, у салоні авто показники могли сягати 117 мкг, а іноді навіть 447 мкг. У міських умовах середня цифра становила 110 мкг на кубічний метр повітря всередині машини.
За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), концентрація понад 200 мікрограмів може мати помітні наслідки для здоров’я протягом короткого часу. Аби запобігти цьому, експерти радять використовувати додаткові фільтри для авто. Зокрема, можна звернути увагу на спосіб очищення двигуна воднем - він каталізує горіння палива таким чином, що дизель горить краще і залишається менше невідпрацьованих решток.
Раніше ми писали, що власникам "євроблях" продовжують вручати "листи щастя", незважаючи на обіцянки.