RU  UA  EN

Четвер, 9 травня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 41.95
НБУ:USD  39.35
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

9 травня

8 травня

7 травня

6 травня

5 травня

4 травня

3 травня

Всі новини

Чому автомобіль погано гальмує і як це виправити: поради водіям

Гальма автомобіля обов'язково повинні реагувати на дії автовласника миттєво, оскільки від цього залежить безпека водія, пасажирів та інших учасників дорожнього руху.

Про це повідомляє Аvtomir.ua.

Читайте також: Не дозволить переплутати газ з гальмом: корисний лайфхак для водіїв

Якщо повітря проникло в систему, почнуться труднощі: повітря на відміну від гальмівної рідини легко стискається. Після цього машина не зможе реагувати на перший натиск педалі. В цьому випадку систему потрібно прокачати, видаляючи усі бульбашки повітря.

Ще одна причина – закипання. Нині таке зустрічається рідко – хіба що автомобіліст залив стару чи погану гальмівну рідину. Її потрібно терміново видалити, а залити сучасну якісну гальмівну рідину.

Також проблеми можуть виникнути з гальмівними шлангами, які з плином часу старіють, на них можуть з'явитися тріщини. В результаті при різкому гальмуванні старий зношений шланг може луснути. Тому експерти радять періодично оглядати гальмівні шланги та приблизно раз на десять років міняти.

Також потрібно перевірятися та змінювати гальмівні колодки та гальмівні диски. Гальмування не може бути нормальним, якщо вони стали старими та іржавими.

Іноді погане гальмування викликане замаслювання колодок, дисків або барабанів. Причиною може бути мастило, що тече зі ступичного підшипника, хоча частіше шкодить вода - як після миття, так і в сильну зливу.

Експерти нагадують, що досить часта несправність – втрата рухливості гальмівного механізму: може підклинювати поршень у гальмівному циліндрі, а також колодки у скобі. Важливо також стежити за станом шин: зношений протектор не забезпечить нормального зчеплення з покриттям. Потрібно стежити за тиском у всіх шинах, оскільки колесо, що спустило в 1 бар, чіпляється за асфальт гірше, ніж зимові шини влітку.

В цілому, головне - не відкладати проблеми на потім і заради безпеки стежити за станом автомобіля.

Нагадаємо, раніше "Апостроф" ділився корисними порадами з приводу правильної експлуатації задніх ліхтарів.

  • Вас може зацікавити:

Чому заборонено різко гальмувати перед ямою: рекомендації водіям

Навіщо знижувати швидкість біля автобуса на зупинці: водіям на замітку

Заощадите на ремонті: чому треба прогрівати двигун авто у теплу погоду