Відомий український бренд жіночого одягу VOVK представив весняно-літній Campaign 2021, в якому не тільки запропонував новинки цікавих образів, а й доніс важливий меседж, що в Україні можна не тільки жити, але і радіти всьому, що бачиш навколо себе, реалізовуватись тут і проявляти всі свої амбіції, втілюючи їх у реальність і велику справу.
Нова рекламна кампанія - це заклик не тільки любити свою країну, але і захоплюватися нею, прославляючи при цьому кожне місто і його куточок. Сьогодні така соціальна позиція дуже важлива, адже багато фахівців хочуть виїхати за кордон. Бренд VOVK показує, що варто тільки захотіти самореалізуватися на своїй Батьківщині, докласти до цього зусилля і точно все вийде. На своєму прикладі співзасновниця бренду жіночого одягу VOVK, Семенченко Тетяна, показує, як молода дівчина може успішно створити величезний проект з великими амбіціями. Але і це не головне - бути собою, любити свою рідну мову і сім'ю - ось що справді цінне зараз.
У VOVK Campaign Spring-Summer 2021 покупця чекають різноманітні total looks в які просто неможливо не закохатися. Серед новинок можна побачити, як однотонні сукні та костюми, так і моделі з ніжними романтичними квітковими принтами. Саме вони з року в рік користуються незмінною популярністю.
Кольорові рішення нової колекції жіночого одягу радують своєю ніжністю. Крім пастельних відтінків також присутні і класичні кольори для прихильниць мінімалізму.
Різноманітність м'яких тканин дозволяє створити неповторні силуети й актуальні в сезоні образи. На особливу увагу заслуговує використання трендової еко-шкіри в нових моделях.
"Тут точно є той самий образ, який підійде саме вам. Поспішайте на примірки в затишні студії жіночого одягу VOVK або заходьте на vovk.com - новинки вже чекають", - пишуть у VOVK.