Компанія Google вперше надасть свідчення того, що Росія використовувала її платформи для спроби втручання у президентстві вибори в США в 2016 році.
Про це пише видання The Washington Post з посиланням на джерела, знайомі з ходом розслідування компанії.
Google виявив, що російські агенти витратили десятки тисяч доларів на поширення дезінформації через його продукти, такі як YouTube, Gmail і рекламу, яка асоціюється з пошукачем.
Підкреслюється, що дані рекламні оголошення не були зроблені російської "фермою тролів", яка поширювала рекламу через Facebook – цей факт говорить про те, що кампанія Кремля з дезінформації була набагато ширше, ніж передбачалося раніше.
За словами джерел видання, на вищевказану рекламу в Google було витрачено понад 100 тисяч доларів, але в компанії все ще розбираються, всі ці гроші були заплачені "тролями" або ж частина реклами була дана звичайними російськими користувачами.
Як повідомляв "Апостроф", компанія Twitter заявила про закриття 201 аккаунта, яких запідозрили у зв'язках з Кремлем.