Київський фунікулер, який з'єднав верхню частину міста з Подолом, поряд з іншими пам'ятками, є однією з туристичних візитівок столиці України.

Який вигляд мав фунікулер під час будівництва та в радянські часи - покаже "Апостроф".

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Читайте також: Деякі будівлі залишились лише на фото: в мережі показали архівні світлини довоєнного Києва

Київській фунікулер відкрили 7 травня 1905 року. За часом спорудження є другим фунікулером в Україні після Одеського.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Фунікулер називався Михайлівським електричним канатним підйомом через близькість до Михайлівського Золотоверхого монастиря.

Ідею збудувати між верхньою та нижньою частинами міста механічний підйом у вигляді невеличкої похилої залізниці з канатною тягою подав інженер Артур Абрагамсон. Проект розробили інженери М. К. П'ятницький та М. І. Баришников.

picture

picture

picture

picture

picture

picture

picture

picture

picture

picture

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Раніше "Апостроф" повідомляв, що в мережі опублікували фото з угорського архіву, зроблені під час німецької окупації Києва у 1940-х роках.

Вас також може зацікавити:

Як виглядав Райдужний масив у Києві 50 років тому: архівні фото

Мав особливу атмосферу: фото Андріївського узвозу в Києві у 1970-80-ті роки

Улюблене місце відпочинку киян: як змінювалися легендарні фонтани з Майдану Незалежності