19 листопада у Києві відбувся бізнес-бранч, що зібрав підприємців, інвесторів та експертів для обговорення економіки України 2030 року та ролі відповідального бізнесу у її формуванні.

Співзасновники «ПЕРШОГО БІЗНЕСОВОГО» Юрій Атанов та Вікторія Штейнберг підкреслили: бізнес-спільнота вже сьогодні формує економіку майбутнього, а партнерства та лідерство — ключ до розвитку у нестабільні часи.

Лояльність як інвестиція

Любов Підгорна (співзасновниця ТОВ МСП, ТМ Finest) наголосила, що подарунки, деталі та естетика — це інструменти підсилення довіри та корпоративної культури.

Тренди: зростання попиту на welcome-набори, персоналізацію та практика «подяки на виході», яка формує сталу подарункову культуру.

Користувач як джерело рішень

Денис Солянков (Head of Product Design, Liga Zakon) поділився інсайтами про важливість побудови продуктів на основі реальних потреб користувачів.

Ключове: специфічні бухгалтерські запити, що потребують експертної аналітики, та «сліпі зони» інтерфейсу, які виявляються під час тестування прототипів.

Батьківство як стратегічна інвестиція

Лілія Олійник (TM ilive, ГО «Живу в гармонії», «Жінки України) говорила про дітей як про головний інвестиційний капітал країни.

Її меседж: через виховання та цінності формується покоління майбутніх лідерів.

Україна 2030: стратегічне бачення бізнесу

Панельна дискусія за модерації Надії Шуляк об’єднала лідерів ринку:

  • Валентина Сахно (KSE Business School,) — про роль освіти та підготовки лідерів для конкурентної економіки.
  • Борис Шестопалов (HD-group)— про необхідність взаємодії бізнесу й держави, цифровізації та розвиток харчового експорту.
  • Ольга Романова (AB InBev Efes Ukraine) — про важливість платформ діалогу та взаємопідтримки.
  • Андрій Длігач (Advanter Group )— про перехід від сировинної моделі до економіки інновацій та підприємництва.

Made in Ukraine на глобальному ринку

Ірина Зеленіна (Український HoReCa кластер) наголосила, що експорт не зупинявся навіть під час війни, а вихід на міжнародні ринки стає необхідністю.

Головне: кожна компанія — амбасадор України; якість і надійність продукту формують довіру до країни.

Трансформація ринку праці

Катерина Тюря (HRD ресторанів Veranda та Fenix) акцентувала на дефіциті кадрів, зростанні ролі жінок, їх входженні у нові професії, важливості гнучких форматів роботи та посиленні соціальної відповідальності команд.

Цифрова екосистема для маркетингу

Роман Пересунько (Primax.Digital) представив платформу для автоматизації маркетингу та наголосив: 68% AI-рішень не окуповуються через відсутність розуміння, яку проблему вони вирішують. Інновації повинні починатися зі стратегії, а не з хайпу.

Партнери заходу

Генеральний медіапартнер: Телеканал «Ми — Україна», гостинний партнер: Veranda on the River, винний партнер: Maison Castel, водний партнер: Моршинська

Серед партнерів: AB InBev Efes Ukraine, МСП, Primax, Yves Rocher, Ми Україна+, 33 канал, телеканал «Прямий», РБК-Україна, Медіагрупа «Апостроф», Mind.ua, Delo.ua, Коментарі, FEMIDA.UA, Ділова Столиця, Infovision, Cabinet Boss, Super Lady, studioofmydreams, BUT.IN.UA, Star Brothers, Post.factum, GLORY magazine

Бізнес-бранч став майданчиком, де зустрілися лояльність і лідерство, експорт і цифровізація, інновації та людський капітал. Його місія — формувати культуру відповідального підприємництва та спільно шукати рішення для України 2030.