Підбір білизни завжди був і залишається складним завданням для жінок. Більшість відмовляється від онлайн-покупок бра, адже вважає, що без примірки у цій справі не обійтися. І навіть із приміркою 78% жінок усе життя носять неправильний і незручний бра.
Український бренд білизни brabrabra доводить, що вибір бюстгальтера може стати простим і приємним завданням навіть онлайн, якщо навчитися працювати з особливостями своїх грудей і різних моделей бра. 5 років тому вони створили першу версію свого авторського методу — визначення індексу комфортної посадки — і сьогодні навчають українських жінок обирати правильні та зручні бра. Протестувавши схему разом із понад 50 000 жінок, brabrabra запевняє, що комфортний бра можна підібрати для кожної.
"Коли почалася війна, певно, жодна жінка не вдягла у довгу дорогу чи бомбосховище отой "ну трішки замалий, але такий гарний" бюстгальтер. Ні, ми всі хапали найзручніший, найулюбленіший варіант. Починаючи з березня ми отримали надзвичайно багато вдячних повідомлень від жінок, для яких цим обраним бюстгальтером став саме brabrabra. І ми дійсно раді, що завдяки нам, нашому професійному підбору жінкам було хоч трошки легше у цей час", — зазначають у brabrabra.
Авторська схема підбору бренду складається із кількох етапів. Необхідно зробити стандартні заміри по грудях і під грудьми, а також врахувати особливості грудей: їх форму, розташування та ширину основи грудей. Ці дані дозволять брафітеркам бренду визначити персональний "індекс комофртної посадки" (ІКП) клієнта — розмір бра та набір найоптимальніших посадок.
Усього таких індексів у схемі бренду аж 64 і кожен враховує від 2 до 16 форм бра. Процедура визначення ІКП займає приблизно 20 хвилин, після чого клієнтка отримує персональні рекомендації щодо свого основного та "сестринських" розмірів бра, оптимальних посадок і форм, навіть матеріалів бра. У brabrabra запевняють, що завдяки цій методиці кожна точно зможе знайти свій ідеальний бюстгальтер.
"Ми працюємо на ринку України уже 18 років, і з моменту створення схеми підбору ІКП у 2017 році постійно її вдосконалюємо. Уже понад 50 000 жінок пройшли цю процедуру в наших студіях чи онлайн — і саме вони, їхній фідбек і реальні примірки допомагають нам робити схему ще кращою та точнішою", — підкреслюють представники бренду.
У 2019 році компанія отримала авторські права на цю методику, але вважає своїм обов’язком навчати жінок брафітингу. У кожній студії бренду або ж з консультантом онлайн зараз можна визначити свій правильний розмір і модель бра, а головне — навчитися робити це самостійно. Понад 200 професійних брафітерок щодня чекають на жінок, готових відкрити для себе світ правильної білизни.
Зазвичай, навчання клієнтів відбувається на прикладі помилок, яких найчастіше припускаються жінки у процесі вибору бра. Наприклад, застібають його одразу на третій ряд гачків: "щоб щільніше сидів". Або ж вважають, що основну підтримку в бюстгальтері забезпечують бретелі, тому у власниць великих грудей вони завжди впиватимуться у плечі. Ці й інші поширені помилки brabrabra зібрали на сайті свого сервісу та розказали, як уникати їх у мабутньому.
На цьому ж сайті можна на власні очі побачити результати визначення ІКП на дівчатах-моделях, зареєструватися на безкоштовний онлайн-брафітинг або ж пройти спрощену процедуру підбору самостійно у спеціальному чат-боті бренду.
Самі представники бренду зазначають, що навесні цього року попит на брафітинг серед клієнток значно виріс.
"Ми завжди надавали цю послугу в усіх наших студіях, до того ж абсолютно безкоштовно. Зараз жінок, які від неї відмовляються стало набагато менше, що ще раз довело нам — українські жінки переглянули своє ставлення до білизни та власного комфорту. І ми готові навчати усіх охочих, піклуватися про них та дарувати максимальний комфорт за будь-яких умов", — зазначають у brabrabra.