Австралійський бренд нижньої білизни Honey Birdette зняв рекламу, яка налякала і збентежила чутливих користувачів соцмереж. Побачивши в ролику червоного диявола, який спокушає ледве одягнену модель, ті поспішили звинуватити виробника в сатанізмі.
Провокаційну колекцію назвали The 666 Club (Клуб 666), а ролик назвали: "Не прощай їх, Батько, бо вони знають, що роблять". У Instagram він зібрав більше 68 тис. переглядів і шквал гнівних коментарів.
"До чого це кричуще поклоніння сатані? Хто вам платить?" - пишуть користувачі. - "Що далі? Жертвопринесення дітей?" "Це відстій, але я рада, що побачила сатанинські символи раніше, ніж купити цю нижню білизну!" "Наступна сцена: ці прекрасні дами приносять в жертву неповнолітніх і п'ють їхню кров".
Представники бренду повідомили виданню The New York Post, що скандал вже просочився в офлайн: в Австралії розгнівані глядачі заходили в фірмові магазини, щоб дізнатися, чи дійсно вони поклоняються сатані. "Оскільки всім набрид коронавірус, ми просто хотіли стимулювати людей і трохи повеселитися", - запевнила засновниця Honey Birdette Елоїза Монаган.
- У Києві представники праворадикального угруповання "Традиція і порядок" зі священиком і молитвами зірвали показ документального фільму "Во славу темряви?" Все тому, що він розповідає про храм Сатани.
- Раніше Марина Абрамович відповіла на звинувачення в сатанізмі після скандалу з рекламою Microsoft. Теорію змови навколо своєї особистості сербська художниця назвала божевіллям.
Найцікавіші історії та новини дня тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.