Між Burger King і McDonald's існує давнє суперництво, і до Хелловіну ресторани швидкого харчування знову влаштували жартівливий батл. Кілька ресторанів в Швеції і Данії запустили рекламну кампанію, закликавши клієнтів викликати дух "скасованого клоуна". Цим клоуном виявився ніхто інший, як талісман Макдональдса Рональд Макдональд, пише Screen Rant.
На офіційному YouTube-каналі шведського Burger King з'явився ролик, у якому клієнти входять до туалету, де їм пропонується тричі повторити фразу "скасований клоун". Це призводить до вимикання світла, і в дзеркалі з'являється зображення Рональда Макдональда. Реклама натякнула, що сміливці, що викликали клоуна, отримають нагороду.
Виявилося, що клоуна активує спеціальне програмне забезпечення: зчитуючи голос, воно проектує зображення на "розумні" інтерактивні дзеркала. Натхненням для кампанії Burger King став культовий фільм жахів "Кендімен", в якому допитливі любителі страшних історій викликали примарного маніяка, 5 раз вимовляючи перед дзеркалом його ім'я.
- Креативна фанатка Хелловіна влаштувала у дворі стриптиз-клуб для скелетів. Тепер їй загрожує штраф, адже веселий декор обурив консервативних сусідів.
- Раніше зіркою соцмереж став батько, який подарував доньці на Хелловін унікальний костюм конференції в Zoom. Чоловік перетворив дівчинку в "вбивцю в масці", і кожен зустрічний стає її "жертвою".
Найцікавіші історії та новини дня тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.