Лайм

Через коронавірус ресторани KFC відмовилися від слогану 60-річної давності

Облизувати пальчики - не найкраща ідея в розпал епідемії Covid-19

Уже 64 роки ресторани KFC рекламують свою продукцію слоганом "Finger Lickin 'Good" (Пальчики оближеш), але пандемія коронавируса всюди вносить свої корективи. Ресторанам швидкого харчування довелося зрадити традиції через суворі санітарно-гігієнічні норми.

Фото: global.kfc.com

"Слоган існує вже 64 роки, що є вражаючим показником для бренду в наші дні. Ми твердо переконані в тому, що він став таким знаменитим з однієї простої причини: бо це правда. Але всі ми можемо погодитися, що цей рік був несхожим на інші, і зараз наш слоган здається не зовсім правильним. Тому ми тимчасово призупинимо його використання в нашій рекламі по всьому світу", - сказано в заяві компанії.

Представники KFC запевнили, що на якості їжі відсутність слогану ніяк не позначиться, і він обов'язково "повернеться в потрібний момент". Всесвітня організація охорони здоров'я тим часом попереджає, що для профілактики поширення коронавірусу слід регулярно мити і обробляти руки спиртовмісним засобом, а також не чіпати руками очі, ніс і рот. "Руки торкаються багатьох поверхонь, на яких може бути вірус. Торкаючись такими руками очей, носа або рота, можна перенести вірус зі шкіри в організм", - йдеться на сайті ВООЗ.

  • Сестру Шерон Стоун госпіталізували з коронавірусом, і актриса звинуватила в цьому людей без масок. Зірка стурбована, адже через хронічне захворювання її сестра не має імунітету.
  • Майстер шкіряних виробів показав кращу маску в дні пандемії. Чоловік постарався на славу, і результат перевершив всі очікування. Шанувальники серії фільмів "Чужий" вже шикуються в чергу.

Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime, щоб нічого не пропустити.

Читайте також