Лайм

Серіал "Хід королеви" викликав шаховий бум: продажі ігрових наборів рекордно злетіли

Продавцям шахів є, за що подякувати Netflix

За даними Міжнародної шахової федерації (FIDE), всього за 10 днів після виходу серіалу "Хід королеви" ("Ферзевий гамбіт") кількість пошукових запитів на eBay за словами "шаховий набір" збільшилася на 273% - їх шукали кожні 6 секунд. Тепер шахові програми завантажені більш ніж на мільярд смартфонів по всьому світу, і з виходом серіалу про Елізабет Хармон інтерес до гри багаторазово зріс, пише CNN.

Фото: Netflix

"Шахове співтовариство полюбило серіал "Хід королеви", тому що він успішно зображує різні аспекти шахів у всьому їх різноманітті: грати в них досить просто, щоб отримувати задоволення, але і досить складно, щоб кинути виклик, - розповів представник Міжнародної шахової федерації. - Це вдумливо, але в той же час круто і модно. У шахах повно цікавих, творчих і яскравих персонажів. Ми дуже раді, що завдяки цьому шоу так багато людей відкривають для себе шахи".

Гаррі Каспаров, колишній чемпіон світу з шахів і один з консультантів серіалу, погодився, що "Хід королеви" збільшив популярність гри в усьому світі.

"Серіал чудово просуває шахи, і я очікую зараз буму, бо він спростовує уявлення про гру як про щось, що може перетворити вас на ботаніка - або просто звести з розуму, - сказав він. - Навпаки, ми бачимо, що шахи допомагають Бет Хармон подолати її слабкості і залежності. Таким чином, шахи допомагають їй піднятися на новий рівень, і я думаю, що це спонукає багатьох, в тому числі і батьків, більш прихильно ставитися до шахів і підштовхнути дітей в цьому напрямку, особливо дівчаток" .

Найцікавіші історії та новини дня тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.

Читайте також