Організатори Євробачення-2021 представили оновлений логотип пісенного змагання. Дизайн нового лого був розроблений агентством Clever ° Franke - тією ж командою, яка створювала емблему скасованого через пандемію конкурсу.
Новий логотип натхненний картою світу, на якій Роттердам стане серцем Європи в травні 2021 року, тоді як попередній був візуалізацією прапорів усіх країн-учасниць і розповідав 65-річну історію Євробачення, сказано на сайті конкурсу.
Логотип Євробачення-2021
"Логотип з'єднує Роттердам зі столицями країн-учасниць і символізує об'єднання, незалежно від форми", - говорить Сітсе Баккер, виконавчий продюсер заходу.
За словами розробників, в новому логотипі, вони зберегли "прості, інтелектуальні, мінімалістські та експериментальні" елементи, і додали "святкові штрихи, щоб відсвяткувати повернення конкурсу".
Логотип Євробачення-2020
Впровадження оновленого логотипу також сигналізує про те, що пора залишити 2020 рік позаду і почати дивитися на 2021 з позитивної точки зору.
"Завдяки розробкам в області вакцин і надійних експрес-тестів ми тепер оптимістично оцінюємо те, що можна провести конкурс відповідально, - зазначив Сітсе. - І вся Європа зараз спостерігає за нами. Натхненні типовою для Роттердама стійкістю, ми зробимо з цього щось особливе, я переконаний в цьому!".
- Раніше організатори Євробачення-2021 ввели особливе правило - воно забезпечить глядачам можливість насолодитися виступом кожної країни незалежно від обставин.
- theLime зібрав відповіді Європейського суспільного мовника на найпопулярніші питання про раптове рішення скасувати пісенний конкурс в 2020 році.
Найцікавіші історії та новини дня тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.