Лайм

Організатори "Євробачення-2021" представили оновлений логотип конкурсу

У 2021 році команда вирішила дивитися в майбутнє та робити упор на зв'язок і єднання

Організатори Євробачення-2021 представили оновлений логотип пісенного змагання. Дизайн нового лого був розроблений агентством Clever ° Franke - тією ж командою, яка створювала емблему скасованого через пандемію конкурсу.

Новий логотип натхненний картою світу, на якій Роттердам стане серцем Європи в травні 2021 року, тоді як попередній був візуалізацією прапорів усіх країн-учасниць і розповідав 65-річну історію Євробачення, сказано на сайті конкурсу.

Логотип Євробачення-2021 Фото: Clever ° Franke

"Логотип з'єднує Роттердам зі столицями країн-учасниць і символізує об'єднання, незалежно від форми", - говорить Сітсе Баккер, виконавчий продюсер заходу.

Фото: Clever ° Franke

За словами розробників, в новому логотипі, вони зберегли "прості, інтелектуальні, мінімалістські та експериментальні" елементи, і додали "святкові штрихи, щоб відсвяткувати повернення конкурсу".

Логотип Євробачення-2020 Фото: Clever ° Franke

Впровадження оновленого логотипу також сигналізує про те, що пора залишити 2020 рік позаду і почати дивитися на 2021 з позитивної точки зору.

"Завдяки розробкам в області вакцин і надійних експрес-тестів ми тепер оптимістично оцінюємо те, що можна провести конкурс відповідально, - зазначив Сітсе. - І вся Європа зараз спостерігає за нами. Натхненні типовою для Роттердама стійкістю, ми зробимо з цього щось особливе, я переконаний в цьому!".

  • Раніше організатори Євробачення-2021 ввели особливе правило - воно забезпечить глядачам можливість насолодитися виступом кожної країни незалежно від обставин.
  • theLime зібрав відповіді Європейського суспільного мовника на найпопулярніші питання про раптове рішення скасувати пісенний конкурс в 2020 році.

Найцікавіші історії та новини дня тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.

Читайте також