Останнім часом стрімко набирає популярність нова соціальна мережа Vero, яка має ряд переваг і може створити серйозну конкуренцію Instagram.
Про це пише TJ.
Додаток Vero в кінці лютого потрапив на перше місце топа популярних соцмереж в App Store. Нова платформа на відміну від аналогічних програм має хронологічну стрічку новин замість алгоритмів і зовсім не містить рекламу.
Додаток було запущено в 2015 році мільярдером, сином колишнього прем'єр-міністра Лівану Айманом Харірі. За його словами, Vero не збиратиме дані користувачів для показу реклами і формування алгоритмічної стрічки. Він планує зробити в додатку платну підписку і створювати акаунти брендів. Поки Vero не заробляє.
Творець соцмережі обіцяє, що підписка на Vero буде коштувати "кілька доларів в рік". При цьому перший мільйон користувачів буде користуватися додатком безкоштовно все життя.
Популярність Vero різко зросла в кінці лютого. Додаток стали частіше завантажувати, а його назва стала популярним запитом в Google. 27 лютого соцмережа зайняла першу позицію в розділі безкоштовних додатків. За даними аналітичної компанії Sensor Tower, за 24 години додаток завантажили 500 тисяч користувачів iOS в США.
Сам Харірі вважає, що люди прийшли в Vero за професійними фотографами, які відмовилися від Instagram.
Vero називають "вбивцею Instagram". При реєстрації додаток запитує ім'я, адресу електронної пошти та номер телефону і після пропонує підписатися на амбасадорів проекту. Vero дозволяє прикріпити пісню, цікаве посилання, розповідь про книгу або фільм, а також поділитися своїм місцем розташування.
Фото: tjournal
Редактор фото схожий на Instagram. Однак він пропонує вибрати, кому показати запис: близьким, друзям, знайомим, передплатникам або декільком групам людей відразу.
Фото: tjournal
У порівнянні з Instagram в Vero ослаблена цензура і там можна зустріти фото в стилі ню.
Серед недоліків нової соцмережі - постійні поломки через великий наплив користувачів. Також критики Vero згадують негативний досвід роботи Харірі в компанії Saudi Oger. Багато хто не вірить в нову соцмережу, так як в різний час з'являлися аналоги Facebook і Twitter, але всі вони терпіли невдачу.
Як повідомляв "Апостроф", названі найпопулярніші фото 2017 року за версією Instagram.