RU  UA  EN

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05
Бізнес

Новини

25 листопада

Всі новини

Вбивця Instagram: набирає популярність нова соцмережа Vero з хронологічною стрічкою

Останнім часом стрімко набирає популярність нова соціальна мережа Vero, яка має ряд переваг і може створити серйозну конкуренцію Instagram.

Про це пише TJ.

Додаток Vero в кінці лютого потрапив на перше місце топа популярних соцмереж в App Store. Нова платформа на відміну від аналогічних програм має хронологічну стрічку новин замість алгоритмів і зовсім не містить рекламу.

Додаток було запущено в 2015 році мільярдером, сином колишнього прем'єр-міністра Лівану Айманом Харірі. За його словами, Vero не збиратиме дані користувачів для показу реклами і формування алгоритмічної стрічки. Він планує зробити в додатку платну підписку і створювати акаунти брендів. Поки Vero не заробляє.

Творець соцмережі обіцяє, що підписка на Vero буде коштувати "кілька доларів в рік". При цьому перший мільйон користувачів буде користуватися додатком безкоштовно все життя.

Популярність Vero різко зросла в кінці лютого. Додаток стали частіше завантажувати, а його назва стала популярним запитом в Google. 27 лютого соцмережа зайняла першу позицію в розділі безкоштовних додатків. За даними аналітичної компанії Sensor Tower, за 24 години додаток завантажили 500 тисяч користувачів iOS в США.

Сам Харірі вважає, що люди прийшли в Vero за професійними фотографами, які відмовилися від Instagram.

Vero називають "вбивцею Instagram". При реєстрації додаток запитує ім'я, адресу електронної пошти та номер телефону і після пропонує підписатися на амбасадорів проекту. Vero дозволяє прикріпити пісню, цікаве посилання, розповідь про книгу або фільм, а також поділитися своїм місцем розташування.

Фото: tjournal

Редактор фото схожий на Instagram. Однак він пропонує вибрати, кому показати запис: близьким, друзям, знайомим, передплатникам або декільком групам людей відразу.

Фото: tjournal

У порівнянні з Instagram в Vero ослаблена цензура і там можна зустріти фото в стилі ню.

Серед недоліків нової соцмережі - постійні поломки через великий наплив користувачів. Також критики Vero згадують негативний досвід роботи Харірі в компанії Saudi Oger. Багато хто не вірить в нову соцмережу, так як в різний час з'являлися аналоги Facebook і Twitter, але всі вони терпіли невдачу.

Як повідомляв "Апостроф", названі найпопулярніші фото 2017 року за версією Instagram.

Версія для друку
Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter
Розділ: Бізнес