RU  UA  EN

Вівторок, 23 квітня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 41.85
НБУ:USD  39.35
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

23 квітня

Всі новини

​В Україні закрилася мережа винних супермаркетів: в чому причина

Український ринок покинула мережа винних магазинів "Поляна", експерти звинувачують в цьому дуже швидкий розвиток, невдалий формат і високу конкуренцію на ринку.

Про це НВ Бізнес розповіли три джерела: два директора торгових мереж і керівник компанії, яка займається дистрибуцією алкогольних напоїв.

"Останній магазин, який знаходився на вул. Глибочицькій у Києві, був закритий трохи більше місяця тому", - розповів керівник компанії-дистрибутора.

Номери телефонів, зазначені на сайті мережі "Поляна", не відповідають, а приміщення центрального офісу та магазину на вул. Обсерваторній, 12-А зараз здається в оренду за 300 тис. грн на місяць.

Перший магазин мережі "Поляна" відкрився в 2009 році. А вже в 2013 році мережа управляла 35 магазинами в Києві і в містах-мільйонниках.

"Мережа планувала розвиватися по франчайзингу. Вимоги до бізнесменів, які хотіли відкривати магазини під ТМ "Поляна", були дуже жорсткими. Тому компанія уклала всього один-два договори на розвиток під її брендом", - розповів глава директорату Асоціації франчайзингу розповів глава директорату Асоціації франчайзингу Андрій Кривонос.

Однак після 2014 року у власника мережі Іллі Грінберга, який володів мережею через компанію "Марком", почалися проблеми. На сьогодні Грінберг не значиться серед власників мережі.

Експерти відзначають, що "Поляна" допустила декілька помилок.

"У мережі була дуже швидка експансія, при якій складно контролювати бізнес. У кожному магазині потрібен сильний керівник, але знайти їх складно. Мережа росла в кількості, але продажу, наскільки мені відомо, не збільшувалися. Це була дуже нестабільна модель", - вважає співвласник GoodWine Дмитро Кримський.

Кривонос вважає, що "Поляна" не потрапила в формат, який користувався найвищим попитом.

"Вони не дотягували до площі і асортименту GoodWine і в той же час були більше, ніж популярний зараз OkWine", - розповів він.

Як повідомляв "Апостроф", раніше Міністерство фінансів Росії виступило за створення в країні мережі магазинів безмитної торгівлі "Берізка" - аналогу магазинів, які були в СРСР.