У 2022 році понад 10 млн побутових споживачів стали клієнтами "Нафтогазу", навіть не підозрюючи про зміну постачальника. Деякі українці зіткнулися з тим, що їхня оплата за послуги пішла старим компаніям, а держпостачальник почав громадянам виставляти заборгованість.
Інструкцію про те, як повернути свої гроші, публікує видання "На пенсії".
Автоматично повернути гроші, на жаль, неможливо. Для цього побутовим споживачам необхідно звернутися до попереднього постачальника та написати відповідну заяву щодо повернення оплати. Документ можна писати у довільній формі, але обов'язково вказати номер особового рахунку.
Читайте також: Деяких українців звільнили від одного із пунктів оплати комуналки
До заяви, яку ви відправите старому постачальнику, важливо додати:
- копію паспорта власника особового рахунку (перші дві сторінки та реєстрація);
- копію ІПН;
- довідку з банку з реквізитами рахунку;
- копію квитанції про оплату природного газу за період, коли виникла переплата.
Кожна копія має бути засвідчена власником з наступним підписом: "Згідно з оригіналом, дата та підпис". Документи можна надсилати як на електронну пошту, так і на поштову адресу компанії. Відповідно до законодавства, переплату зобов'язані повернути протягом 14-30 календарних днів .
Раніше ми розповідали, що в Україні почнуть встановлювати "розумні" лічильники газу.
Вас може зацікавити:
У квітні українцям готують тарифний "сюрприз": що буде із сумами у платіжках
Готуйте гаманці: комуналка в Україні може подорожчати на 30-40 відсотків