RU  UA

Субота, 4 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

4 травня

3 травня

Всі новини

Як самому додати записи в електронну трудову книжку: покрокова інструкція

В Україні понад два роки офіційно діють електронні трудові книжки, що є аналогом паперової форми. Інформацію в них українці можуть вносити самостійно.

Про це йдеться на сторінці "Юридичного порадника ВПО" у Facebook.

Читайте також: Хто з пенсіонерів отримає додаткові виплати в жовтні: ПФУ назвав категорію

Юристи нагадали, що е-трудову запровадили, щоб удосконалити облік трудової діяльності працівників, зменшити паперовий документообіг та пов’язані з цим ризики втрати чи пошкодження цього документа.

Як внести дані в е-трудову книжку

Вносити відомості про трудову діяльність в електронну трудову можуть:

  • роботодавці (зокрема, ФОП, який використовує найману працю);
  • працівники стосовно своєї трудової діяльності.

Механізм внесення даних працівником про свою трудову діяльність наступний:
- потрібно зайти на Портал електронних послуг Пенсійного Фонду;
- увійти в особистий кабінет, натиснувши пункт "Вхід".
- авторизуватися в особистому кабінеті за допомогою:

  • кваліфікованого е-підпису;
  • Дія.Підпис;
  • BankID;
  • логіна й пароля (для тих, хто зареєстрований).

Далі в особистому кабінеті потрібно обрати розділ “Електронна трудова книжка” для перевірки, які дані вже є в Реєстрі.

"В електронній трудовій книжці відображаються дані за основним місцем роботи, починаючи з 2004 року, тобто з моменту набрання чинності Законом "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування". Саме з цього часу введено поняття "страховий стаж". До цього ж - весь стаж вважався трудовим і його зарахування здійснюється на підставі записів у трудовій книжці або інших документів", - наголосили юристи.

Після цього необхідно:

- зайти в меню "Комунікації з ПФУ";

- обрати розділ "Відомості про трудову діяльність";

- знайти "Записи про трудову діяльність", "Додати запис", заповнити наступне:

  • дані підприємства (установи), де є трудові відносини;
  • назва підприємства (установи);
  • код ЄДРПОУ.

Дані підприємства (установи), якою внесено запис в паперову трудову книжку:

  • назва;
  • код ЄДРПОУ;
  • тип події (період роботи за основним місцем праці чи за сумісництвом, строкова служба, період набуття освіти, догляд за дитиною до трьох років тощо);
  • атрибут події (початок чи кінець);
  • дата події;
  • текст запису;
  • тип документа-підстави (наказ, договір, диплом, військовий квиток тощо);
  • номер документа-підстави;
  • дата документа- підстави.

- натиснути "Зберегти, "Завантажити";

При цьому завантажуються лише кольорові скан-копії документів - кожну сторінку окремо як JPG-файл чи повний документ з усіма сторінками трудової книжки як PDF-файл. Розмір кожного з файлів(сканованої копії документа) не може перевищувати 1 Мб.
Сканувати треба заповнені сторінки розділів "Відомості про роботу", "Відомості про нагородження", "Відомості про заохочення" та вкладиші оригіналу трудової книжки.

- потрібно натиснути “Підписати та відправити в ПФУ”.

Раніше "Апостроф" писав, як розрахувати розмір пенсії самостійно.

  • Вас також може зацікавити:

Справедлива індексація: у чому суть нових правил підвищення виплат, які готують для українців

В Україні запровадять бальну систему для пенсіонерів: що потрібно знати

Скільки планують виділити на пенсіонерів у 2024 році: названо неймовірну суму