RU  UA

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Банки

Новини

21 листопада

20 листопада

19 листопада

Всі новини

У клієнта Приватбанку з рахунку зникло 1000 доларів: банк пояснив, що сталося

У Мережі з'явилася інформація про те, як у одного з клієнтів "ПриватБанку" з кредитного рахунку зникла кругленька сума. Співробітники банку відмовилися надавати реквізити рахунку, на який надійшли ці гроші. При цьому сервіс Apple music, який претендує на цю роль, заявив, що нічого про це не знає.

Суть інциденту опублікували на порталі "Мінфін".

За попередніми даними з кредитної картки жінки, яка користується послугами "ПриватБанку", зняли 1 тис доларів США. Сталося це 2 вересня. Гроші знімалися десятьма транзакціями по 99,99 доларів з інтервалом 1 хв.

При цьому місячна вартість сервісу Apple music, на який підписана ця жінка, становить 4,99 доларів.

Коли потерпіла помітила зникнення цієї істотної суми, вона звернулася до Банку, але там їй відмовили в наданні повних банківських реквізитів рахунку, на якому в результаті "осіли" ці гроші. При цьому Apple надходження на їхній рахунок цих коштів не підтвердили.

За словами жінки, в той же день вона оформила в банку заяву про неправомірне списання коштів з її кредитного рахунку, а на наступний день вона оформила відповідну скаргу в Apple.

За словами постраждалої, станом на 14 вересня вона не отримала ні коштів, ні зворотного зв'язку Банку.

Пізніше в "ПриватБанку" все ж відповіли. Там послалися на те, що подібні списання коштів з картки можливі в тому випадку, якщо раніше людина зберегла на якомусь сайті дані своєї картки і дала згоду на списання коштів без додаткової згоди клієнта.

"Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Радимо перевірити виписку по карті на наявність раніше проведених операцій на користь даного сервісу", - написали співробітники банку.

При цьому вони додали, що за зверненням жінки вже проходять перевірки і сформовані заяви про повернення коштів. Вони будуть оброблятися до 120 днів згідно з регламентом.

"Зі свого боку ми завжди робимо все, щоб прискорити їхній розгляд. Після отримання відповіді від платіжної системи і розгляду заявок ми додатково вас проінформуємо", - резюмувала техпідтримка "ПриватБанку".

Раніше ми також повідомляли про подібні випадки. Він далеко не один. Клієнти «ПриватБанку» масово скаржаться на випадки списання коштів з їх рахунків, на що вони не давали згоди.