У Приватбанку стався черговий збій - у клієнта банку протягом тижня зникають гроші з картки. Він її поповнює, однак баланс йде в мінус, при тому, що картка не кредитна.
Відповідну скаргу клієнт розмістив на сайті Мінфіну.
"На карті було 200 гривень, на наступний день стало мінус 130 гривень. Подзвонив в ПриватБанк. Сказали: "Чекай добу". Через добу гроші так і не повернулися… Розраховуюся у магазині: недостатньо – на балансі 30 гривень. У транзакціях є операція на поповнення 500 гривень і ніяких транзакцій списань. 500 гривень випарувалися і залишилося 30 гривень на карті”, - йдеться в повідомленні.
У коментарях технічна підтримка ПриватБанку запросила в клієнта дані, щоб точно вирішити проблему. Пізніше він повідомив, що в банку пообіцяли повернути гроші протягом 11 днів.
Інші коментатори припускають, що це міг бути просто збій або у клієнта банку є певні підписки, які знімають гроші.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що "ПриватБанк" може самовільно змінювати пін-код вашої картки.