Розмови про проїзд у комунальному транспорті столиці, ціною в 20 гривень, ведуться ще з листопада минулого року, проте пізніше подорожчання перенесли на весну. Це не змінило ситуацію глобально, адже вже найближчим часом дорога для киян влітатиме у копієчку.
Якою тепер прогнозується ціна на проїзд у громадському транспорті та чому відбуваються подорожчання, розповідає "Апостроф".
З моменту подорожчання, який, ймовірно, буде навесні, разова поїздка на метро, трамваї чи тролейбусі коштуватиме 20 грн. Але для тих, хто має карту киянина, ця сума зменшиться до 12 гривень. Також, ймовірно, будуть пільги для власників електронних квитків та проїзних.
На думку експертів, таке подорожчання цілком прогнозоване і є нормальним явищем, зумовленим зростанням цін.
"Подорожчало все, за рахунок чого відбуваються муніципальні перевезення - газ, метал. Абсурдно, якщо при цьому не зросте ціна на проїзд. Якщо так відбувається, то є лише два варіанти: перший - ціни і так були високими, і цим користувалися перевізники, отримуючи високі прибутки (але це не так). І другий варіант – перевізники возять за старими цінами та працюють на збиток" , - розповів "Апострофу" засновник ГО "Інфраструктурна рада" Володимир Шульмейстер.
Ще одна причина подорожчання цін на проїзд у громадському транспорті – це те, що люди стали менше користуватися ним за часів пандемії.
"Ціна піднімається, тому що збільшилася собівартість перевезень одного пасажира. Одна з причин збільшення собівартості - падіння пасажиропотоку. Менше людей стали користуватися транспортом. Цьому сприяли транспортні обмеження та падіння довіри людей, тому що це скупчення людей, небезпечні в період пандемії" , - каже "Апострофу" експерт із транспортного моделювання Дмитро Беспалов.
Детальніше дивіться у статті "Апостроф": 120 гривень на дорогу: що буде з транспортом у Києві після подорожчання.