RU  UA

Пʼятниця, 10 травня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 41.95
НБУ:USD  39.35
Інфраструктура

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

10 травня

9 травня

Всі новини

Продаж заводу "Більшовик" в Києві: скільки коштує колишній флагман індустрії

Фонд держмайна готується до продажу київського заводу "Більшовик", на якому раніше випускали машини для гумового, шинного і пластмасового виробництва.

Про це йдеться в статті "Апострофа".

Колишній флагман індустрії занепав і більшість площ стоять пусткою. Тож у ФДМУ повідомили, завод буде виставлений на продаж зі стартовою ціною в 1,39 млрд гривень. Однак інвестор після покупки повинен виконати ряд умов:

  • соціальні гарантії для працівників, виплата боргів по зарплатах і недопущення звільнень протягом певного часу;
  • інвестиції в модернізацію в розмірі 57 млн гривень протягом 36 місяців;
  • збереження частини виробництва в Києві або Жашкові (Черкаська область);
  • погашення боргів заводу на суму понад пів мільярда гривень.

Зацікавленими у купівлі "Більшовика" можуть бути компанії, дуже далекі від хімічного машинобудування. Майданчик, де розташоване підприємство, більшою мірою цікавить забудовників, тому виробництво на гіганті, ймовірно, не відновлять.

"Великі індустріальні підприємства недоцільно розташовувати в великих містах. Це неефективно з точки зору логістики, екології та інших параметрів. Коли завод тільки створювався, "Шулявка" була окраїною за межами Києва. А тепер підприємство знаходиться майже в центрі міста, і залишати його тут недоцільно", - пояснив в коментарі журналістам глава експертно-аналітичної ради Українського аналітичного центруБорис Кушнірук.

Умови конкурсу, який запланований на 27 жовтня, допускають, що виробництво після продажу можна відновити на існуючих потужностях заводу в Жашкові ("дочка" ВАТ "Більшовик"). Однак експерти не можуть відповісти на питання, наскільки подібний вид виробництва зацікавить інвестора, який буде, ймовірно, будівельною компанією.

Також читайте матеріал "Апострофа": Сказали "гоп", але не перестрибнули: велика приватизація знову під запитанням.