У Маріуполі група підприємців і представників громадських організацій склали SWOT-аналіз кандидатів у президенти Петра Порошенка і Володимира Зеленського, проаналізувавши їх слабкі і сильні сторони.
Про це повідомляє міський сайт Маріуполя 0629.
Згідно з методикою підрахунку кандидати оцінювалися за такими критеріями:
Strengths (S) - сильні сторони;
Weaknesses (W) - слабкі сторони;
Opportunities (О) - можливості;
Threats (Т) - загрози.
Відзначимо, що SWOT-аналіз часто застосовується в бізнесі та консалтингу з метою оцінки ризиків реалізації будь-якого проекту, в тому числі і призначення співробітників на нові посади. Методика дозволяє найбільш точно оцінити поточну ситуацію і потенційні ризики її зміни.
Як повідомляв "Апостроф", раніше в Харкові з'явився рекламний плакат з кандидатом в президенти України Петром Порошенко і президентом Росії Володимиром Путіним. На плакаті політики стоять лицем до лиця. Внизу плаката стоїть підпис: "21 квітня. Вирішальний вибір", що натякає на другий тур виборів, де крім чинного президента братиме участь шоумен Володимир Зеленський.