У Національному агентстві з питань запобігання корупції протягом декількох місяців знаходили несуттєві порушення в декларації п'ятого президента Петра Порошенка і представників його оточення, протоколи про це будуть передані в НАБУ.
Про це в інтерв'ю "Апострофу" розповів виконуючий обов'язки голови та заступник голови НАЗК Станіслав Патюк.
Він зазначив, що суттєві невідповідності були помічені в деклараціях мера Дніпра Бориса Філатова та народного депутата Ігоря Кононенко.
"Була закінчена повна перевірка по Ігорю Кононенко і закінчена вона була з встановленням факту внесення до декларації недостовірних відомостей на загальну суму 7,6 млн грн. Також порушення встановлені і в декларації мера Дніпра Бориса Філатова ... Ми ці матеріали будемо відправляти в НАБУ маючі на увазі те, що це суб'єкти, які їм підслідні. Вони з'ясовуватимуть, розбиратимуться, чи є в їхніх діях складу злочину ... до Кононенко були питання щодо вартості зазначених акцій", - заявив Патюк.
Він зазначив, що кілька місяців тому, перед президентськими виборами, НАЗК фіксувало порушення в декларації екс-глави держави, результати перевірки були направлені в ЦВК. Також агентство піднімало питання з власністю Порошенко в офшорах. В уряді і ГПУ відповідні дані надавати відмовилися.
"Були питання, коли Петро Олексійович балотувався на пост президента, щодо його декларації були певні питання. Ми це все об'єктивно описували, проводилася навіть спецперевірка, яка відправлялася в Центральну виборчу комісію. Я навіть пам'ятаю, що ця інформація мала якийсь певний резонанс негативний. Ще нас цікавила ситуація з активами, які перебувають за кордоном, і не тільки по Порошенко ... Ми намагалися отримувати інформацію, задіюючи МЗС і Генеральну прокуратуру, у якій є певні угоди щодо правомірності такої співпраці, але отримали відмову", - зазначив він.
Станіслав Патюк уточнив, що НАЗК готове до реформування заради підвищення ефективності своєї роботи, в разі, якщо таке рішення буде прийнято в новому парламенті.
"Якщо комусь щось не подобається, треба вникнути і розібратися, чому так відбувається, в чому реальні проблеми, а потім вже говорити про те, що давайте, щось будемо міняти. З іншого боку, безумовно, якщо законодавець вважатиме за потрібне змінити закон, поміняти функції Національного агентства, повноваження, порядок обрання членів і призначення глави НАЗК, значить, будемо жити в умовах нового закону. На те він і закон", - підкреслив керівник агентства.