У російських телепрограмах жартують примітивно й безглуздо, відволікаючи увагу від актуальних і резонансних тем.
Про це в інтерв'ю "Апострофу" розповів колишній український дипломат і військовий перекладач, відомий ведучий, шоумен і автор гумористичних програм Дмитро Чекалкін.
"Я здивувався, коли подивився, про що жартують в гумористичній програмі, у якій 20 мільйонів переглядів - "Орел і решка". Сьогодні, дійсно, є безліч актуальних проблем. Якщо порівняти з американським форматом, де на тему як раз актуальних подій жартують яскраво і соковито. А тут - хто які, пардон, бюстгальтери носить, хто які вініри собі поставив, у кого ноги довші, а попа - кругліше. І ось такий абсолютно ні про що 30-хвилинний гумористичний формат набирає 20 мільйонів переглядів. Це настільки убого, шкода просто тих людей, яких годують цим. Тобто це знову ж цілеспрямована політика. Сьогодні таких селебрітіс, блогерів максимально розкручують в Youtube. Їм потрібно створити інформаційний шум, щоб ці ролики набирали десятки мільйонів переглядів, а на цьому тлі справді актуальні, резонансні теми взагалі не надходили на поверхню", - заявив він.
За його словами, за останні два тижні 80% жартів в російському сегменті - це про футболістів, які побили якихось там російських чиновників, далі - на тему розлучення Петросяна і шпагату знаменитої російської балерини. Тобто те, що абсолютно не заслуговує суспільної уваги.
"В даному випадку, мені здається, що це цілеспрямована політика. Коли вони оцінили роль соціальних мереж два роки тому, то було прийнято принципове рішення, навіть, наприклад, стали розкручувати дочку Пєскова як активного блогера, вона навіть виступала в російській Держдумі на тему того, як потрібно підтримувати нове соціальне середовище. І стали сильно промотувати ось цих абсолютно роздутих зірок, тобто персонажів, знаменитих тільки тим, що вони знамениті. Ось веде дівчина програму "Орел і решка". Що в ній є видатного, крім дорогих вінірових зубів і середньожіночих височин? Що в ній такого унікального? Я спеціально переглянув, на що були підсаджені 20 мільйонів чоловік. Що вона, з точки зору вічності, принесла аудиторії, змусивши 20 мільйонів чоловік витратити 40 хвилин часу на абсолютно повну туфту і нісенітницю?", - висловив свою думку гуморист.
Детальніше читайте в матеріалі "Апострофа", - "Росіян розважають убогими і жалюгідними жартами, щоб не заважали Путіну грабувати країну - Дмитро Чекалкін".