У травні в Україні буде доступна послуга зміни оператора зі збереженням номера телефону, але стало відомо які при цьому можуть виникнути труднощі.
Про це повідомляє "Апостроф".
На перенесення номера операторам дають 3 робочих дні з моменту реєстрації відповідної заяви. Однак в послузі абоненту можуть і відмовити. Причини цього однакові для всіх операторів: номер не зареєстрований, номер зареєстрований на іншу особу, в заяві про перенесення представлені неповні або недостовірні дані, надання послуг було припинено з підстав, передбачених законодавством (шахрайство та інше).
Також в портації може відмовити система, якщо після останнього перенесення номера не пройшло 30 календарних днів. Крім цього, ще одна причина - якщо абонент подав заявки відразу декільком операторам.
Якщо в перенесенні номера відмовлено через те, що після останньої портації не минуло 30 днів, потрібно просто почекати. Ну, а якщо людина подала заявку декільком операторам, доведеться, все-таки, визначитися з якимось одним.
Відзначимо, що в разі збереження номера при зміні оператора, у тих, хто буде на нього дзвонити, можуть виникнути непередбачені витрати - адже дзвінок може помилково сприйматися як внутрішній, а тому безкоштовний. Але на цей випадок передбачено спеціальне голосове повідомлення безпосередньо перед з'єднанням з абонентом.
Детальніше читайте в матеріалі "Апострофа": "В Україні запрацюють революційні зміни в мобільному зв'язку: що це значить".