4 жовтня у Мелітополі між жінкою, яка їхала на роботу маршруткою №11, та водієм виник конфлікт через велику купюру.
Про це повідомляє "РІА Мелітополь".
Близько 8 години ранку жінка сіла у маршрутку. У гаманці не виявилося купюри дрібніше 200 гривень, вона дістала гроші і простягнула водієві, оплачуючи проїзд, йдеться у повідомленні.
"Вся справа в тому, що водій у хамському тоні заявив мені, що решти з 200-гривневої купюри у нього немає, тому скористатися проїздом я не зможу. Я повідомила йому, що він зможе дати мені решту з 200 гривень пізніше, як тільки у нього з'явиться потрібна сума, адже їхати мені потрібно дуже довго, і у нього буде час, щоб зібрати розмін. Але у відповідь він схопив мене за руку і спробував виштовхати мене у бік виходу. Невже саме так повинні поводитись водії маршрутного таксі? " , - йдеться у повідомленні обуреної пасажирки.
Спостерігаючи мій конфлікт з водієм, один з пасажирів розміняв купюру на дрібніші банкноти. Проте, жінка сфотографувала дані про перевізника, самого водія і номерний знак автобуса, щоб поскаржитися.
Однак, зателефонувавши за номером, вказаним у салоні автобуса, вона дозвонилася у якусь лабораторію. Виявилося, даний номер вже близько трьох років не належить перевізнику.
Потім, постраждала з чоловіком звернулася до міської ради і повідомила про інцидент Там їх перенаправили у транспортний відділ, який займається питаннями перевізників.
Проте, на вимогу звільнити водія начальник транспортного сектора виконкому Галина Кучеркова відповіла, що спостерігається нестача кадрів, і звільнити його не вийде.
В результаті вдалося зв'язатися з директором фірми ТОВ "АТП АСА" (перевізник - ред.,) Олександром Латошею, який надав свої пояснення.
"Водій цей спокійний за своєю натурою. Він стверджує, що нікого не смикав за рукав, а просто попросив розміняти купюру, так як у нього не було чим дати решту. Інші пасажири відразу прийшли на допомогу дівчині. Але це версія водія. Тут треба розбиратися і в будь-якому випадку ми будемо це робити. У понеділок водій пише пояснювальну записку. Якщо з'ясується в ході розслідування, що він винен, то буде покараний. У будь-якому випадку, ми не станемо заминати цю конфліктну ситуацію. Намагаємося зробити все, щоб пасажири були задоволені і водії не ображені ", - пояснив Олександр Латоша.
Як повідомляв "Апостроф", 15 жовтня у Києві на вулиці Ризькій водій запаркувався на тролейбусній стоянці, чим ускладнив рух транспорту.