Неодноразово анонсований та в окремих випадках оновлений керівний склад дорожніх служб та підпорядкованих "Укравтодору" підприємств досі лишається "лише обіцянкою кадрових змін галузі", а базовий план на 2020 рік, може лишитися тільки планом.
Про це пише блогер та галузевий експерт Михайло Шнайдер у Facebook.
Він зазначив, що не на користь програми уряду щодо оновлення української дорожньої інфраструктури говорить факт оновлення керівного складу дорожніх регіональних служб за вибірковим методом. За його думкою, це, а також відсутність загальних кваліфікаційних вимоги до тендерних закупівель, відсутність сучасної системи ціноутворення, створюють перешкоди для іноземних інвесторів, які хочуть працювати з Україною.
Окрім того, він зауважив, що нинішнє керівництво ПАТ ДАК "Автомобільні дороги України" - Дмитро та Олександр Козловські – "не надто зацікавлені у вирішенні проблем з зарплатою працівників, оплатою послуг ДП "Артемсіль", розрахунками за фракційні матеріали, за паливо-мастильні матеріали та інше".
Блогер зауважив, що "відсутність елементарної підтримки нових очільників Козловських Дмитра та Олександра ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" структурних регіональних підрозділів, а при злочинному відношенні до виконання своїх посадових обов’язків окремих керівників регіональних облавтодорів, призвело до штучного збанкрутіння, а в подальшому ліквідації регіональних підприємств".