Мовна політика компанії McDonald's викликала дискусії в українських соцмережах.
Про це повідомляє "Апостроф" з посиланням на ВВС.
Деякі клієнти висловили невдоволення можливістю зробити онлайн-замовлення в ресторанах компанії тільки українською або англійською.
Однак у McDonald's відзначили, що основною мовою спілкування компанії в Україні, згідно із законодавством, є українська.
"Відповідно до законодавства про мову, в компанії МакДональдз в Україні основною мовою комунікації є українська. Державною мовою ведеться вся офіційна документація, здійснюється рекламна комунікація", - відзначили в прес-службі компанії.
Також в McDonald's підкреслили, що українська мова є пріоритетним і в спілкуванні з відвідувачами.
"Однак наші співробітники готові перейти на російську мову, якщо їх про це попросять", - відзначають в компанії.
У мовної політики McDonald's знайшлися як прихильники, так і противники в соцмережах.
Деякі любителі російської мови, в тому числі блогер Євген Хурсін, навіть закликали до бойкоту McDonald's.
У той же час прихильники мовної політики компанії висловили їй подяку.
"Це, звичайно, багато чого варте. Дивитися, як люди організовують бойкот Мадо за те, що там в меню немає перекладу таких слів як "Гамбургер", "Чізбургер" та "Кока-Кола" з такої незрозумілої української мови на улюблену російську", - написав журналіст Євген Муждірі.
У зв'язку зі скандалом в мережі з'явилась влучна карикатура, яка висміює претензії до McDonald's.
Як повідомляв "Апостроф", раніше телеканал "1+1" потрапив у мовній скандал.