Експерти склали рейтинг 5 найбільш проблемних модифікацій авто, від покупки яких краще відмовитись, щоб не було великих проблем.
Про це повідомляє "Твоя машина".
BMW X5 xDrive50i (покоління E70)
В авто пластикові деталі розсипаються, мастило в підвідних трубках коксується, та й турбонагнітачі не дуже добре переносять підкапотне пекло. Форсунки, здатні влаштувати мотору гідроудар, і їх численні ітерації, а також тонкий ланцюг газорозподільного механізму явно не можна віднести до числа позитивних аргументів. У підсумку - псування та знос циліндро-поршневої групи і маленький ресурс.
BMW 325i (покоління E90 / E91 / E92 / E93)
Агрегат з магнієвого сплаву з алюмінієвими гільзами вийшов "гарячим", та ще й з відверто проблемною поршневою групою, що провокує підвищену витрату оливи. Поршні у ранніх версій двигуна, за даними сервісменів, мають проблему з верхнім компресійним кільцем, яке швидко втрачає пружність.
Заміна на інші кільця не допоможе – потрібна установка поршнів, в яких усунуто цей недолік. Двигун має схильність до закоксування, "брудняться" елементи VANOS і Valvetronic.
Mercedes-Benz ML 350 (покоління W164)
Особливо проблемною є "шістка" об’ємом 3,5 л з індексом M272. Агрегат, відлитий з Алюса (алюмінієвого сплаву) не має гільз. Ранні версії грішили низьким ресурсом як газорозподільного механізму, так і інших елементів. Втім, орієнтовно після 2007 року недоліки ГРМ усунули, але агрегат продовжив «радувати» проблемами зі впускним колектором. Вищесказане в тій чи іншій мірі стосується й інших Mercedes-Benz з двигунами M272 і M273 (V6 і V8 об’ємом 2,5-5,5 л відповідно).
Mazda CX-7
Якщо ваш вибір припав на CX-7 з турбонаддувною "четвіркою" об’ємом 2,3 л (внутрішньозаводське позначення L3-VDT), то агрегат чутливий до якості палива – зустрічаються рекомендації заливати в нього "98-й" бензин, навіть незважаючи на прошивку під "95-й". Якщо економити на бензині й лити низькооктановий, то цілком реальні шанси отримати детонацію і швидко "вбити" агрегат. При падінні тиску мастила страждає турбонагнітач, вкладиші і колінвал. До речі, якщо перегріти мастило, то нічим це хорошим не закінчиться – можна навіть пошкодити ГБЦ.
Volkswagen Tiguan 1,4 TSI
Мотор насправді по-своєму цікавий – чавунний блок циліндрів, алюмінієва головка блоку, ланцюговий привід в окремому кожусі як на "ремінних" агрегатах, безпосереднє уприскування палива, масляні форсунки охолодження поршнів. В першу чергу двигун відомий проблемним ГРМ і недоліками ланцюгового приводу масляного насоса. Поступово збільшується теплова навантаженість, що веде до детонації зі всіма негативними наслідками. Не варто забувати і про систему безпосереднього вприскування зі своїми нюансами. В цілому ж двигун 1,4 TSI регулярно оновлювався, але перемогти згадані проблеми майже не вдалося.
Як повідомляв "Апостроф", раніше експерти склали перелік з 20 найбільш безпечних моделей авто, в якому врахували статистичні дані про смертність водія в результаті ДТП на мільйон зареєстрованих автомобілів.