Українцям розповіли, що потрібно робити в ситуації, коли їжа в доставці виявилась зіпсованою, та пояснили, куди писати скарги для отримання компенсації.
Про це йшлося у сюжеті "Сніданку з 1+1".
Повідомлялося про неприємний інцидент, який стався з киянкою, котра вирішила замовити доставку суші у закладі на Березняках. Серед пакунків жінка виявила таргана. Вона надіслала фото комахи до цього закладу, проте ані грошей, ані навіть заміни зіпсованій вечері не надали. Натомість запропонували з наступним замовленням ще один бонусний рол.
Журналісти разом з експертом із якості продуктів вирішили самостійно з'їздити до того самого закладу, де було зроблене невдале замовлення суші. На місці вони знайшли підтвердження того, що заклад дійсно переповнений тарганами, хоча працівники запевнили, що ретельно проводять дезінфекцию та дератизацію. Проте жодних документів, які б це підтвердили, не надали.
Експерти радять у таких випадках писати звернення спочатку у заклад, де мусять повернути гроші, а потім у Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Спеціалісти повинні перевірити заклад. А в разі підтвердження скарги - заклад буде оштрафовано.
Як писав раніше "Апостроф", українці часто стають жертвами шахрайства в супермаркетах, оприлюднивши деякі схеми.