Генеральний директор АТ "Укрпошта" Ігор Смілянський опублікував жартівливі фотожаби, як іронію над своїми марками-бестселерами "Російський військовий корабель", на якій вже компанії вдалося заробити понад 1 млн доларів.
Відповідні смішні фото розмістив Смілянський на своєму каналі у Telegram.
"Ми вміємо жартувати навіть з себе і спокійно до цього ставимось", - написав він.
Крім того, "Укрпошта" відновила після атаки роботу сайту, особистого кабінету, API, трекінгу, пошуку індексів, а також відділень та калькулятор тарифів.
Водночас він пообіцяв завчасно поінформувати про початок роботу магазину.
Раніше ми писали, через неймовірний ажіотаж після випуску пророчої марки із зображенням російського військового корабля, на "Укрпошті" вирішили випустити другу марку цієї серії – її можна буде купити уже найближчим часом.