Іноді українці можуть отримати платіжку за газ з неправильними показниками через плутанину облгазів або не вчасно подані дані лічильника. Для вирішення проблеми є два способи.
Про це пише "Економіка 24".
Найчастіше "неправильні" платіжки приходять через несвоєчасне подання показників. Їх потрібно подавати з 1 по 5 число поточного місяця за попередній, перед тим зафіксувавши їх на фото чи відео для вашого облгазу. Якщо це зроблено пізніше, то облгаз може розрахувати спожитий обсяг на рівні планового, який може бути вищим за реально спожитий.
Окрім цього, може статися помилка облгазу. Важливо знати, що розрахунок суми до оплати проводиться виключно на основі даних облгазу (оператора ГРМ), який відповідає за правильність прийому даних з обліку споживання.
Постачальник подає запит оператору ГТС (облгазу, облгаз передає дані спожитого обсягу, на підставі повідомлення споживача. Якщо дані не подано вчасно, він може надати дані, наприклад, як за попередній місяць. Після цього постачальник нараховує суму до оплати.
Читайте також: В Україні затвердили тарифи на газ на 2023 рік: скільки доведеться платити
Таким чином, лише облгаз має доступ до даних від споживачів та розраховує обсяг спожитого газу, за яким постачальник здійснює розрахунок суми до оплати за постачання у комунальному платіжці. Тому причиною неправильних показників у ній може бути помилка облгазу.
В цьому випадку перш за все потрібно звернутися до оператора ГРМ для виправлення інформації. Облгаз скоригує дані, а постачальник перерахує суму оплати.
Якщо ж звернення до оператора залишилося без відповіді, можна звернутися до НКРЕКУ з прикріпленням раніше поданих заяв та скарг, які залишилися поза увагою та надіслати скаргу до НКРЕКУ про порушення з боку облгазу (оператора ГРМ) та вимогу провести перевірку оператора на предмет дотримання ліцензійних умов.
Раніше "Апостроф" розповідав, як можна заощадити на оплаті за газ.