Якщо людина вважає, що їй несправедливо відключають електроенергію, а графік не відповідає заявленому, вона може звернутися до певних органів – однак перед цим необхідно врахувати всі можливі нюанси.
Про це повідомляє "Обозреватель".
Так, перш ніж скаржитися будь-куди, необхідно переконатися, що на сайті компанії, що обслуговує, немає інформації про проведення аварійних робіт за конкретною адресою, а також, що в будинку не пошкоджено електропроводку (відповідь на це питання можна отримати у компанії, що керує або представника ОСББ).
Читайте також: Відключення світла у Києві: де подивитися графіки відключень на 11 січня
Рекомендується насамперед звернутися письмово до свого ОРС. Гарячі лінії часто перевантажені, крім того, оператори не мають точної інформації за кожною адресою. Після письмового звернення на пошту, в соцмережі чи на сайті компанії, скаргу мають розглянути.
Після того, як людина переконалася, що пошкодження та аварійного відключення в будинку немає, вона може поскаржитися регулятору – НКРЕКУ.
Скаргу можна подати письмово, телефоном чи онлайн:
- Усне звернення озвучується під час особистої зустрічі або за телефоном +380 (44) 204-70-27.
- Письмове звернення передається до Національної комісії особисто або через уповноважену нею особу за адресою: 03057, м. Київ, вул. Сім'ї Бродських, 19. Або може бути відправлено електронною поштою: [email protected].
При цьому у зверненні мають бути зазначені прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, викладено суть питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. Також, в електронному зверненні має бути зазначена електронна поштова адреса, на яку заявнику може бути направлена відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з нею. При надсиланні електронного звернення не потрібно електронного цифрового підпису. Також заяви можна подавати до Міненерго.
Раніше ми писали, як відключення світла відіб'ються на вартості продуктів в Україні.