В Україні почалась цифровізація усіх архівів, які будуть надалі зберігатися у єдиній електронній базі.
Про це розповів голова Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев у Telegram-каналі.
Читайте також: Українці можуть реєструвати майно через "Дію": кого торкнеться
За його словами, раніше багатьом громадянам упродовж тривалого часу доводилось стикатись з процедурою, як "отримання виписки з архіву". Для цього необхідно було готувати письмовий лист-запит, а також пояснювати, що саме та яка ціль. Після чого потрібно було чекати кілька місяців на відповідь. При цьому не завжди запитуване знаходилось, адже могло ховатися за десятками тек з паперами.
Тепер же всі архіви будуть оцифровуватись, зберігатися та обліковуватися в єдиній е-базі. Водночас, отримати доступ до нього можна буде миттєво.
Поточні документи в е-формі після закінчення терміну їх знаходження у власника також відправлятимуть у Центральний державний електронний архів. Копії документів, які мають тривало зберігатися (більш ніж десять років), також передадуть разом з електронним документом.
"Звісно, це відбудеться не відразу, завтра чи післязавтра, це величезний масив роботи. На першому етапі електронне архівування буде запущено у Міністерстві юстиції, яке щорічно передає на зберігання документи загальним обсягом чверть мільйона (!!!) аркушів паперу А4. Наступний етап масштабування - усі органи державної влади, згодом - підприємства та організації", - додав посадовець.
Раніше ми писали, що у разі втрати документа, його можна відновити всього за кілька кліків за допомогою порталу "Дія".
- Вас може зацікавити:
У "Дії" стала доступна нова послуга: що потрібно знати користувачам Vodafone
В "Дії" з’явилася нова послуга, яка спростить життя українським водіям: як скористатися
У "Дії" з'являться нові види соцдопомоги: що потрібно знати українцям