RU  UA  EN

Пʼятниця, 3 травня
  • НБУ:USD 39.30
  • НБУ:EUR 41.95
НБУ:USD  39.30
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

3 травня

Всі новини

На що українці витрачають дві третини свого бюджету: опитування

Зростання витрат українців на продукти харчування та комунальні платежі на порядок перевищує те що сплачують середньостатистичні європейці.

Такі результати дослідження "Споживчі настрої українців на другий рік повномасштабного вторгнення" від Делойт.

Цей показник становить 66%, що більш ніж удвічі перевищує середньосвітовий. Водночас українці значно менше витрачають на необов'язкові товари та послуги, такі як дозвілля, електроніка та товари для дому.

Читайте також: Ціни можуть підскочити: під загрозою подорожчання в Україні через блокаду поляками кордону

Розподіл бюджету: продукти харчування та обов'язкові платежі

Українці виділяють 66% свого бюджету на продукти харчування та обов'язкові платежі, такі як комунальні послуги, оренда житла та транспорт.

Цей показник значно вищий, ніж в інших країнах, де проводилося дослідження:

  • Німеччина (33%),
  • Польща (35%),
  • США (37%),
  • Канада (36%),
  • ПАР (36%)
  • середній світовий показник (32%).

Такий високий рівень витрат на може бути обумовлений низкою факторів, включаючи низькі доходи, високі ціни та відсутність соціальної підтримки.

Економні витрати на необов'язкові товари та послуги

Порівняно з іншими країнами, українці витрачають значно менше на необов'язкові товари та послуги, такі як дозвілля, електроніка та товари для дому.

На дозвілля (включаючи ресторани та кафе, відпочинок та туризм) українці витрачають лише 2% свого бюджету.

Жителі інших країн залишають у сфері обслуговування в середньому:

  • Німеччина - 17%,
  • Польща – 15%,
  • США - 19%,
  • Канада - 15%,
  • ПАР – 17%.

На електроніку, побутову техніку та товари домашнього вжитку українці витрачають теж 2% бюджету.

Такі бюджетні витрати на необов'язкові товари та послуги можуть бути обумовлені низькими доходами, відсутністю впевненості в майбутньому.

Категорії без відчутної різниці

Дослідження також виявило, що на одяг та взуття, охорону здоров'я, транспортні та цифрові послуги, українці витрачають в середньому стільки ж, як і європейці.

Це може вказувати на те, що ці категорії є основними потребами для всіх, незалежно від рівня доходу чи культурних відмінностей.

Раніше "Апостроф" повідомляв, що в Україні сповільнилась інфляція.

  • Вас також може зацікавити:

Ціни на бензин та газ зміняться: чого чекати з весни

Ціни на газ з 1 березня: українцям показали тарифи

У квітні українцям ще раз підвищать зарплати та пенсії: деталі