Збої у роботі додатку "Резерв+" пов'язані виключено з людським фактором, програмісти, айтішники та фахівці з кібербезпеки до подібних багів стосунку не мають.
Про це йдеться у матеріалі "Апострофу".
Читайте також: "Знятий з обліку" і" виключений з обліку": яка різниця між цими поняттями для військовозобов’язаних
"Річ у тому, що інформація в додаток "Резерв+" потрапляє з "Оберега", а до електронного реєстру співробітники ТЦК переносили дані вручну, із звичайних паперових карток обліку. І заносили те, що було. Може, якісь зміни, оновлення не помітили. Або не встигли виправити. Людський фактор…”, – зазначив речник Міністерства оборони України Дмитро Лазуткін.
З цією думкою погоджуються і в самих територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки.
"За це відповідають мобілізаційні відділи ТЦК. Можуть бути помилки, по-різному. Людський фактор. Тим паче, зараз обсяги роботи скажені. Якщо військовозобов'язаний оновив дані нещодавно, їх просто можуть не встигнути вписати в електронний реєстр. Я, до речі, сам лише півроку тому поставив позначку у військкоматі, коли мене перевели туди служити. А бійці на фронті – так їм взагалі не до оновлення даних", – пояснив співробітник одного з міських ТЦК та СП.
Читайте матеріал: "Резерв" мінус: чому маса українців миттєво опинилась у розшуку ТЦК
- Вас може зацікавити:
Не втрачайте час і нерви: які документи потрібні для оновлення даних в ТЦК
Хто і де може вручати повістки за новим законом про мобілізацію: зміни після 18 травня
Мобілізація та військовий облік жінок: що змінилось з 18 травня