Патрульний, який прийшов працювати в поліцію Харківської області в 2015 році, розповів про серйозні проблеми в роботі структури.
Про це він заявив в інтерв'ю місцевому виданню 057.ua.
За його словами, патрульні довго їдуть на виклики, оскільки на великі райони Харкова заступають 5-7 екіпажів, хоча необхідно близько 11-ти. Бракує машин і кадрів. При цьому кількість викликів досить велика.
Поліцейський зазначив, що ДТП з новими "Пріусами" за участю патрульних пояснюються тим, що у них не було спецпідготовки, оперативного водіння. Крім того, він навів приклади того, яка відповідальність чекає поліцейських, які потрапили в аварію.
"На "Барабашово" патрульний заснув за кермом і в'їхав у торговий контейнер. Тепер Департамент патрульної поліції хоче стягнути з нього півмільйона гривень! Тобто, і за машину, і за ларьок. Все через суд. Або, наприклад, коли патрульний поспішає на виклик і врізається у відбійник або бордюрний камінь, то аналогічно з нього будуть стягувати всі матеріальні збитки. Буває і таке, що, якщо патрульний потрапляє в ДТП, то він "по-тихому" їде сам на СТО і лагодить за свої гроші, щоб не "потрапити", - розповів поліцейський.
Він додав, що, якщо на патрульного поліцейського подають в суд за що завгодно, то підтримки від департаменту або юридичного відділу не буде.
"Ми самостійно наймаємо адвокатів за свої гроші (1000-1500 доларів). Я більше скажу - у нас взагалі немає страховки. Тобто, якщо на виклику нас підстрелять або підріжуть, то допомоги чекати, знову-таки, не доводиться", - підкреслив чоловік.
Патрульний розповів, що багато поліцейських не знають, як поводитися зі зброєю, оскільки стріляють тільки на заліках із службової підготовки, а це 8 пострілів з пістолета за рік.
У той же час він зазначив, що "общака" у місцевої поліції немає, не змушують збирають хабарі. Але чутки ходять, що є певні екіпажі, які беруть "подяку" постійно. При цьому патрульні користуються тим, що боді-камери не обов'язково вмикати.
Поліцейський додав, що за три роки в патрульній поліції Харкова змінили трьох керівників - це Мельник, Юськевич і Лисничук.
"Найбільше виділялася Юськевич. У негативному плані, звичайно. Вона не відповідала своїй посаді. Вона банально не знала, що таке "затримання", відповідно до закону. Ну, з неї відверто сміялися, і не поважав особовий склад патрульної поліції", - сказав він.
За словами патрульного, Лисничук як керівник викликав довіру і на шикуваннях перед заступництвом на зміну реально мотивував особовий склад Нинішній начальник Ніколаєв повторює помилки Юськевич. Він некомпетентний у законодавстві.
Крім того, поліцейський розповів, що бували випадки, коли командири просили "більш лояльно" поставитися до зупиненої "шишки" (депутата, бізнесмена).
Як повідомляв "Апостроф", раніше на Закарпатті розгорівся скандал через побиття поліцейськими двох хлопців.