Міністерство охорони здоров'я потрапило в скандал через картинки, що стосуються боротьби з коронавірусом.
Про це повідомляється на сайті кампанії проти сексизму "Повага".
МОЗ проілюстрував заклик залишатися вдома на травневі свята серією робіт художниці Євгенії Гапчинської. На картинках, серед іншого, жінка - прибирає, а чоловік - працює за комп'ютером.
Зображення опубліковано в Telegram-каналі МОЗ "Коронавірус Інфо".
Деякі ілюстрації викликали обурення в мережі. На одній з картинок зображено жінку в масці, рукавичках, зі шваброю та з написом: "Дезінфікую будинок, роблю вологе прибирання кожен день".
На іншій картинці - чоловік. Він сидить за ноутбуком в білій сорочці. Напис під цією картинкою такий: "Нарешті є час закінчити онлайн-курси".
Доцент кафедри соціології Національного університету "Києво-Могилянська академія", гендерний експерт Української Гельсінської спілки з прав людини Тамара Марценюк повідомила, що незважаючи на позитивну мету соціальної реклами, ілюстрації пропагують гендерні стереотипи.
"Жінка, що здійснює вологе прибирання і чоловік, який в цей же час займається онлайн навчанням - це гендерні стереотипи, які не варто було б поширювати. В українському суспільстві саме жінки стикаються з подвійним навантаженням, адже крім оплачуваної роботи вони виконують непропорційно велику частку неоплачуваної домашньої роботи", - зазначила вона.
Марценюк додала, що державні органи повинні дотримуватися міжнародних зобов'язань України та вітчизняного законодавства.
"Я б радила людям, які створили цей креатив, а також представникам МОЗ, які його затвердили, перечитати закон "Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків", якому вже 15 років. І взагалі від креативної соціальної реклами хочеться різноманітних нестереотипних ідей, а не відтворення сексизму", - сказала вона.
Як повідомляв "Апостроф", раніше в Росії стався гучний секс-скандал з журналісткою.