У аеропорту "Бориспіль", де 17 липня виявили злочинну схему продажу негативних ПЛР-тестів за 150 доларів, заявили, що на стійках реєстрації пасажирів обслуговують не завжди працівники аеропорту, а тести, про які згадував друг постраждалого, були від приватної компанії.
Про це повідомила заступниця керівника відділу зі зв'язків із громадськістю та ЗМІ Юлія Красовська у коментарі під постом Романа Кошмала, який і викрив цю схему.
За її словами, в понеділок будуть розбиратися з цією ситуацією, якої не повинно бути. Прессекретарка додала, що у згаданої Кошмалом авіакомпанії є власна хендлінгова служба, співробітники якої не є працівниками аеропорту. Вона також прокоментувала тести.
"Аеропорт "Бориспіль" пропонує зробити тестування на 2 поверсі терміналу D. Саме за цю послугу ми , як аеропорт, можемо відповідати у частині забору біоматеріалу. Компанія, про яку ви згадуєте, це приватна компанія. І це не співробітники аеропорту", - написала Красовська.
У відповідь на це, чоловік відповів їй, що має бути взаємодія між компаніями, які працюють на території "Бориспіля".
"І що у вас з камерами? Чому не можна цей ланцюжок відслідкувати? Я готовий приїхати аеропорт і разом з вами відслідкувати покроково всі моменти", - додав Кошмал.
Прессекретарка на цьому моменту перевела бесіду у приватні повідомлення.
"Вам напишу в особисті повідомлення про результати нашої роботи по цій ситуації та звернусь до вас за коментарями в особисті повідомлення", - зазначила вона.
Крім того, представники компанії Sky Up Airlines, якою летів друг автора посту, висловили співчуття та порадили звернутися до прикордонної служби.
Раніше ми повідомляли, що 10 липня у "Борисполі" пасажири авіарейсу в Батумі застрягли на 15 годин.